Starten met Easy Banking

Browserreset - Dit kan helpen bij problemen met Easy Banking Web

  • 14 August 2018
  • 0 reacties
  • 9244 Bekeken

Reputatie 7

Kan je niet aanmelden op Easy Banking Web en krijg je geen melding in verband met je toegang tot onze site of over je kaarten? Verschijnt er een blanco pagina wanneer je onze site bezoekt?

Mogelijk is er een browserreset nodig om eventuele problemen met je internetprogramma op te lossen.

Hieronder ontdek je voor alle door-ons-ondersteunde browsers hoe je ze reset.

Google Chrome

  • Open Google Chrome
  • Klik bovenaan rechts op de drie punten om het menu te openen.
  • Kies voor Instellingen.
  • Klik op Geavanceerd en kies voor resetten en opruimen.
  • Klik op Instellingen terugzetten naar de oorspronkelijke standaardwaarden.
  • Klik het kleine kader op Instellingen resetten.
  • Herstart Google Chrome en probeer Easy Banking Web opnieuw te openen

Mozilla Firefox

  • Open Mozilla Firefox
  • Klik bovenaan rechts op de horizontale strepen om het menu te openen.
  • Klik op Help en kies voor Meer probleemoplossingsinformatie.
  • Klik op Firefox opfrissen en klik in het nieuwe venster nogmaals op Firefox opfrissen. Firefox wordt automatisch afgesloten.
  • Als Firefox klaar is, verschijnt er een venster dat jouw geïmporteerde gegevens toont. Klik op Voltooien. Firefox wordt opnieuw geopend.
  • Duidt aan of je wilt dat Firefox alle of sommige vensters en tabbladen herstelt en klik op Beginnen.

Microsoft Edge

  • Open Microsoft Edge
  • Klik rechtsbovenaan op de drie punten om het menu te openen.
  • Kies voor Instelllingen.
  • Klik in de linkerkolom op Instellingen opnieuw instellen.
  • Klik op Instellingen terugzetten op de standaardwaarden.
  • Klik in het kleine kader op Opnieuw instellen.
  • Herstart Microsoft Edge en probeer Easy Banking Web opnieuw te openen

Safari - cookies en geschiedenis wissen

  • Open Safari
  • Klik in het menu bovenaan links op het woord Safari (net naast het Apple-logo).
  • Kies voor Wis geschiedenis.
  • Kies om de volledige geschiedenis te verwijderen en bevestig.
  • Klik opnieuw in het menu bovenaan links op het woord Safari.
  • Kies voor Stop Safari.
  • Open Safari opnieuw  en probeer Easy Banking Web opnieuw te openen

Safari - cache legen

  • Open Safari
  • Klik in het menu bovenaan links op het woord Safari (net naast het Apple-logo).
  • Kies nu voor Voorkeuren en ga naar het tabblad Geavanceerd.
  • Vink onderaan de optie Toon ontwikkelingsmenu in menubalk aan en sluit de voorkeuren.
  • Klik in het menu bovenaan op Ontwikkel.
  • Kies vervolgens voor Leeg caches.
  • Klik opnieuw in het menu bovenaan links op het woord Safari.
  • Kies voor Stop Safari.
  • Open Safari opnieuw  en probeer Easy Banking Web opnieuw te openen

0 reacties

Geen reactie

Reageer