Starten met Easy Banking

Browserreset - Dit kan helpen bij problemen met Easy Banking Web

  • 14 augustus 2018
  • 0 reacties
  • 5430 Bekeken

Reputatie 2

Heb je problemen met onze website? Lees dan zeker deze stappen even door. In sommige gevallen kan het dat eventuele problemen met onze website (bv.Foutmelding: de code is vervallen) en zelfs andere websites te wijten zijn aan een probleem met de browser. Vaak kan je dit snel en eenvoudig oplossen door een browserreset uit te voeren. 

Internet Explorer in Windows Vista, Windows 7 en Windows 10:

  • Klik rechtsbovenaan op het tandwiel.
  • Kies vervolgens voor Internet Opties.
  • In het nieuwe venster mag u rechtsboven klikken op Geavanceerd.
  • Vervolgens kiest u onderaan voor Opnieuw instellen.
  • Vink het vak bij Persoonlijke instellingen opnieuw instellen aan.
  • Klik nogmaals op Opnieuw instellen.
  • Sluit Internet Explorer en herstart uw computer.


Internet Explorer in Windows 8:

  • Gebruik de zoekfunctie van Windows en zoek naar Internet Opties.
  • In het nieuwe venster klikt u rechtsboven op Geavanceerd.
  • Vervolgens kiest u onderaan voor Opnieuw instellen.
  • Vink het vak bij Persoonlijke instellingen opnieuw instellen aan.
  • Klik nogmaals op Opnieuw instellen.
  • Sluit Internet Explorer en herstart uw computer.


Google Chrome:

  • Klik rechtsboven op de drie punten.
  • Kies voor Instellingen en scroll naar beneden.
  • Klik onderaan de pagina op Geavanceerd.
  • Vervolgens kan u onderaan de pagina kiezen voor Instellingen terugzetten naar de oorspronkelijke standaardwaarden.
  • Klik het kleine kader nogmaals op Instellingen resetten.
  • Eens de procedure is afgerond zal dit kader verdwijnen.
  • Herstart Google Chrome.


Mozilla Firefox:

  • Klik rechtsboven op de drie horizontale strepen.
  • Kies voor Help (met een vraagteken).
  • Kies voor Herstarten met uitgeschakelde add-on ….
  • Kies nu voor Herstarten en klik twee keer op Firefox opfrissen.
  • Herstart Mozilla Firefox.


Microsoft Edge:

  • Klik rechtsbovenaan op de drie punten.
  • Kies voor Instelllingen.
  • Klik op Kies wat u wilt wissen bij Browsergegevens wissen.
  • Kies in het volgende scherm voor Meer weergeven.
  • Vink alle opties aan en klik op Wissen.
  • Sluit Edge volledig af en probeer vervolgens de website opnieuw op te laden.


Tot slot heb je de browser Safari. In Safari kan je twee dingen proberen, namelijk de cookies wissen of de cache legen.

Cookies wissen in Safari:

  • Klik in de linkerbovenhoek van het scherm op het woord Safari (net naast het Apple-logo).
  • Kies voor Wis geschiedenis.
  • Kies om alle geschiedenis te verwijderen en bevestig.
  • Sluit Safari via de knop Stop Safari door opnieuw linksboven op het woord Safari te klikken.


Cache leegmaken in Safari:

  • Klik in de linkerbovenhoek van het scherm op het woord Safari (net naast het Apple-logo).
  • Kies nu voor Voorkeuren en ga naar het tabblad Geavanceerd.
  • Vink onderaan de optie Toon ontwikkelingsmenu in menubalk aan en sluit de voorkeuren.
  • Klik in het menu bovenaan op Ontwikkel.
  • Kies vervolgens voor Leeg caches.
  • Sluit Safari via de knop Stop Safari door opnieuw linksboven op het woord Safari te klikken.

0 reacties

Geen reactie

Reageer