Wedstrijd

[Afgelopen] Vier met ons mee en win twee filmtickets! De winnaars zijn gekend!

• 20 mei 2019
  • 2 reacties
  • 1506 Bekeken
[Afgelopen] Vier met ons mee en win twee filmtickets! De winnaars zijn gekend!
Reputatie 6
  • BNP Paribas Fortis - Community Manager
  • 569 reacties
UPDATE 01/07/2019: De winnaars zijn ondertussen gekend en worden per e-mail en privébericht op de hoogte gebracht.

Dit waren de correcte antwoorden:

Welke kaarten kan je gebruiken met Apple Pay?

• Debetkaart/Visa/Mastercard
Hoe lang worden rekeninguittreksels van een actieve rekening bewaard in Easy Banking?

• 10 jaar
Waar vind je in Easy Banking Web de fiscale attesten van een woonkrediet (hypothecair krediet) terug?

Twee correcte antwoorden (beiden werden aanvaard)

• Via Dagelijks bankieren/Lenen/Sparen & Beleggen/Verzekeren > Mijn documenten
  • Via Verzekeren > Mijn verzekeringen > klikken op het hamburgermenu naast de lening > Fiscaal attest
Op welke datum lanceerden we de huidige lay-out van onze Community?

• 29/04/2019
Schiftingsvraag: Hoeveel nieuwe leden zullen volgens jou hun profiel voor de Community (FR en NL samen) activeren tussen en inclusief 1 mei en 30 juni? Tip: in 2018 activeerden maandelijks gemiddeld 473 nieuwe leden hun profiel. Dit wilt zeggen dat ze zich registreerden en dat ze vervolgens klikten op de activeringslink die in de mail stond die ze na hun registratie ontvingen.

• 1036
ik wens de winnaars nogmaals proficiat en wil iedereen ook bedanken voor zijn/haar deelname.

UPDATE: Deze wedstrijd is afgelopen. Op 1 juli publiceren we hier de resultaten, inclusief het correcte antwoord van de schiftingsvraag. Op dat moment nemen we ook contact op met de winnaars. Hallo Community,

We hebben iets te vieren! Twee dingen zelfs.

Enerzijds lanceerden we recent onze nieuwe lay-out waarmee jullie ondertussen al vertrouwd konden raken. Anderzijds bestaat onze Community 2 jaar.

Om jullie te bedanken voor al jullie vragen, opmerkingen en suggesties, organiseren we daarom een kleine wedstrijd.

Wat is er te winnen?

Vijf sets van twee Kinepolis filmtickets.

Hoe werkt het?

Neem deel aan de wedstrijd en beantwoord vier vragen waarvan je het antwoord op onze Community kan vinden. Beantwoord tot slot de schiftingsvraag. De vijf personen die alle vragen goed beantwoorden en die het dichtst in de buurt komen van het antwoord op de schiftingsvraag, ontvangen twee filmtickets.

Deze wedstrijd liep af op 20/06/2019.

2 reacties

Reputatie 6
UPDATE: Deze wedstrijd is afgelopen. Op 1 juli publiceren we hier de resultaten, inclusief het correcte antwoord van de schiftingsvraag. Op dat moment nemen we ook contact op met de winnaars.
Reputatie 6
UPDATE 01/07/2019: De winnaars zijn ondertussen gekend en worden per e-mail en privébericht op de hoogte gebracht.

Dit waren de correcte antwoorden:

Welke kaarten kan je gebruiken met Apple Pay?

• Debetkaart/Visa/Mastercard
Hoe lang worden rekeninguittreksels van een actieve rekening bewaard in Easy Banking?

• 10 jaar
Waar vind je in Easy Banking Web de fiscale attesten van een woonkrediet (hypothecair krediet) terug?

Twee correcte antwoorden (beiden werden aanvaard)

• Via Dagelijks bankieren/Lenen/Sparen & Beleggen/Verzekeren > Mijn documenten
  • Via Verzekeren > Mijn verzekeringen > klikken op het hamburgermenu naast de lening > Fiscaal attest
Op welke datum lanceerden we de huidige lay-out van onze Community?

• 29/04/2019
Schiftingsvraag: Hoeveel nieuwe leden zullen volgens jou hun profiel voor de Community (FR en NL samen) activeren tussen en inclusief 1 mei en 30 juni? Tip: in 2018 activeerden maandelijks gemiddeld 473 nieuwe leden hun profiel. Dit wilt zeggen dat ze zich registreerden en dat ze vervolgens klikten op de activeringslink die in de mail stond die ze na hun registratie ontvingen.

• 1036
ik wens de winnaars nogmaals proficiat en wil iedereen ook bedanken voor zijn/haar deelname.

Reageer