NIEUWS

Hello Summer! Bereid je voor op de vakantie

  • 21 June 2019
  • 5 reacties
  • 2002 Bekeken
Hello Summer! Bereid je voor op de vakantie
Reputatie 7
Hallo Community,

De zomer is eindelijk daar en als we kijken naar de temperaturen van de komende dagen, dan zullen we het geweten hebben.

Velen onder jullie kijken waarschijnlijk al volop uit naar een welverdiende vakantie.

Ik nodig jullie daarom uit om onze 8 tips te lezen, zodat je volledig voorbereid bent en je met een gerust gevoel kan vertrekken.

Vergeet alvast niet om onze Easy Banking App te installeren zodat je ook in het buitenland je rekeningen en verrichtingen kan beheren. Je kan er op dit moment zelfs geld mee verdienen.

Dus, waar gij jij dit jaar naartoe?
Wordt het een familietrip of trek je alleen of met vrienden naar de andere kant van de wereld?
Heb je herinneringen aan een unieke vakantie die je wilt delen? Wij zijn alvast nieuwsgierig!

Persoonlijk trek ik later dit jaar met enkele vrienden naar Japan om er onder andere de Japanse alpen te bezoeken.
Mijn mooiste vakantieherinneringen? Mee een schrijn te hebben gedragen tijdens een traditioneel Japans festival in een klein dorpje om nadien met iedereen te eten, te drinken en te feesten.

Ik wens jullie alvast een geslaagde vakantie toe. Vergeet je zonnecrème niet!

5 reacties

Beste Yannick,

Vreemde munten kunnen op dit moment niet online besteld worden. (8 tips)
Klanten moeten dit doen via het kantoor of het EBC.

mvg,
Reputatie 7
@Natalie Klopt! Bedankt om me erop te wijzen. Ik heb het aangepast.
In meer en meer landen (Spanje, Griekenland,..) rekenen de lokale banken een fee aan bij afhalingen met de maestro kaart. Graag een overzicht bij welke banken geen fee (of een kleinere fee) afgehouden wordt (bvb. omdat bnpparibasfortis met die banken een bevoorrechte relatie heeft).
Reputatie 7
Dag Josdeck,

Zo'n lijst hebben we jammer genoeg niet. Ik weet ook niet welke banken extra kosten aanrekenen en welke niet. Normaal gesproken krijg je in de meeste gevallen voor de bevestiging van een geldafname wel te zien wat de kosten zullen zijn.
Dag Josdeck,

Zo'n lijst hebben we jammer genoeg niet. Ik weet ook niet welke banken extra kosten aanrekenen en welke niet. Normaal gesproken krijg je in de meeste gevallen voor de bevestiging van een geldafname wel te zien wat de kosten zullen zijn.

Ja dat wel, maar je kunt toch moeilijk van atm naar atm gaan om de kosten te vergelijken (en ik merkte dat bij de ene bank de kosten soms dubbel zo hoog zijn als bij een andere). Het zou een mooie service zijn mocht een bank, consumentenorganisatie,.. daar per land wat meer info over geven.

Reageer