[OPGELOST] Algemeen technisch probleem [08/01/2019]

• 8 januari 2019
  • 4 reacties
  • 985 Bekeken

Reputatie 5
[UPDATE 09/01/2019]: De problemen werden gisterenavond opgelost. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en voor het wachten.

Dag Community,

Op dit moment ondervinden we een technisch probleem op verschillende van onze kanalen.

Hierdoor zijn onze website en app niet beschikbaar en zijn onze collega's telefonisch niet bereikbaar. Ook onze kantoren zijn geïmpacteerd.

Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We werken alvast zo snel mogelijk aan een oplossing.

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Die problemen zijn ondertussen opgelost ☺ behalve voor de website van Optiline dat is nog verre van opgelost. 😡
Ik kan nog steeds niet inloggen bij pc banking.
Reputatie 5
Ik kan nog steeds niet inloggen bij pc banking.

Dag DorienD,

Krijg je een bepaalde foutmelding? Zo ja, kan je me zeggen welke precies?

Als je recent een nieuwe kaart kreeg, dan raad ik je aan om op het aanmeldscherm te klikken op 'Aanmelden met een ander profiel', je huidig profiel te verwijderen en een nieuw profiel aan te maken.

Helpt dat niet, dan kan je ook proberen om de stappen in deze handleiding te volgen om mogelijke problemen met je browser/internetprogramma op te lossen.

De technische panne langs onze kant is alvast sinds dinsdagavond opgelost.

Laat je me weten of het lukt?
hierbij laat ik weten dat ik eindelijk terug op rondo optiline kan en ook mijn gevraagde bewerking kan uitvoeren! dit was dus wel degelijk probleem met de site!!!