Het probleem waarbij Easy Banking App niet beschikbaar was voor buitenlandse klanten werd opgelost. Heb je toch nog problemen om aan te melden, ook na het heropstarten van je toestel, aarzel dan zeker niet om het ons te laten weten.
[OPGELOST] Easy Banking App tijdelijk niet beschikbaar voor klanten met een domicilie buiten België
Bnp paribas koppelen aan het Itsme account lukt ook al niet.
"Tijdelijke" storing is relatief, duurt ondertussen al 2 weken. Deze app is veruit de slechtste bankapp. Mijn vrouw als Kbc klant heeft nooit problemen, bij Bnp is het altijd wat.
Ik moet bnp blijven gebruiken om mijn bejaarde ouders te helpen met hun bankzaken. Van zodra dat niet meer hoeft is het bye bye bnp!
Beste,
Om ITS Me te installeren heb ik ook de verificatie van de app nodig > dus ook niet mogelijk momenteel.
Mijn ervaring met de easy banking app is totaal tegenovergesteld ; werkt super ( nu even niet helaas ).
Nooit problemen.
Gr.
Nico
Hallo
Welke foutmeldingen krijgen jullie bij Itsme? Is het ook een technische foutmelding? Itsme koppelt namelijk niet terug naar onze app, maar opent een pagina in je browser die je vraagt om stappen met je debetkaart en kaartlezer te volgen.
Na het invoeren van de kaartgegevens flikkert het scherm even en dan:
Technische fout (BAD_ACCESS)
Bij mij ook technische fout.
Ik woon in het buitenland ( Europa). Reeds 2 weken geen toegang … geen antwoord op mails.. geen antwoord aan de telefoon… als ik iemand aan de lijn had..kreeg ik het lakoniek antwoord ( Nu meer dan 1 week geleden!) deze avond nog eens proberen hé … dan zal het waarschijnlijk opgelost zijn. Erg droevig.. kan geen betalingen uitvoeren ! Wie zal de boete of andere schade betalen ? Hopelijk BNP PARIBAS Fortis want dit kan niet door de beugel ! Door Covid kan ik niet naar België terug reizen… heb zelfs geen overzicht meer van betalingen op mijn rekening! Hoe is het mogelijk dat onze grootste en beste Belgische bank hier geen snelle Actie onderneemt? Zijn buitenlandse klanten dan niets meer waard voor jullie? Het is zeer dringend !! Dank bij voorbaat… 2 weken is onder alles !
Met vriendelijke groeten en dank voor een snelle oplossing!!!!
Igrootste en beste Belgische bank
BNP is een Franse bank. Toen Fortis een flink aantal jaartjes geleden ter ziele is gegaan werd het geheel en al opgekocht door het Franse BNP. De benaming ‘Fortis’ werd toen terzelfdertijd aan BNP geplakt om de Belgskes wat te misleiden. Werk uw parate kennis bij.
U hebt eventueel een voorlopige oplossing bij de hand indien uw over een kaartlezer beschikt. Dan kan u via Chrome, of Firefox, of Safari of een ander programma navigeren naar
https://www.bnpparibasfortis.be/anon/logon?axes1=nl&axes4=priv
om vanuit die koppeling uw rekening te beheren. Toegegeven, met de petieterige lettertjes enz… is het prutswerk, maar iets is beter dan niets.
Hartelijk dank ! De geschiedenis ken ik wel hoor … beter dan je denkt… toch blijft het een Belgische bank … in Franse handen maar beter zo ipv dat er niets van overbleef 😉 of on Nederlandse of Duitse handen
met vriendelijke groet
Elk uur wordt het dramatischer, is er al uitzicht op een oplossing?
Ik kan sinds vanmorgen de app weer gebruiken vanuit Nederland
Er werd vannacht een update geïnstalleerd om het probleem op te lossen. Kunnen jullie net zoals
Laat het me zeker weten als de app voor jullie toch nog steeds niet werkt.
Ik wacht alvast nog even met het updaten van mijn oorspronkelijke bericht tot ik officieel de bevestiging heb gekregen dat er geen gevallen meer zijn.
Ik kan sinds vandaag de app weer gebruiken. Ben in Duitsland.
Beste,
Ik probeer vanmiddag de app weer te instaleren.
Gr.
Nico
Kan app nog niet gebruiken , bij de laatste stap krijg ik geen sms om te activeren
Hallo
In jouw geval is er iets anders aan de hand. Kan je proberen om START naar 8667 (gratis nummer) te sturen en om nadien nogmaals te proberen om je profiel aan te maken?
Als je nog steeds niets krijgt, dan contacteer je best even je telecomoperator om na te gaan of er een blokkering op specifieke sms’en geactiveerd werd.
Beste
Ook bij mij is de installatie van de app goed gelukt.
Ook de installatie van de app ITSME is succesvol verlopen.
De app werkt weer .
Alvast hartelijk bedankt voor de moeite en snelle support. Super.
Prettig weekend.
Groeten,
Nico
Alles in orde nu
Hier nog steeds niet mogelijk om de app te gebruiken..
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.