STORING

[OPGELOST] Easy Banking App tijdelijk niet beschikbaar voor klanten met een domicilie buiten België

  • 10 November 2020
  • 20 reacties
  • 1387 Bekeken

Reputatie 7

Het probleem waarbij Easy Banking App niet beschikbaar was voor buitenlandse klanten werd opgelost. Heb je toch nog problemen om aan te melden, ook na het heropstarten van je toestel, aarzel dan zeker niet om het ons te laten weten.


Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

20 reacties

Reputatie 7

Hallo @Ericvanhout  @Nico vdP 

Welke foutmeldingen krijgen jullie bij Itsme? Is het ook een technische foutmelding? Itsme koppelt namelijk niet terug naar onze app, maar opent een pagina in je browser die je vraagt om stappen met je debetkaart en kaartlezer te volgen.

Reputatie 7

@Tom Hulst @Nico vdP @Pete12345 

Er werd vannacht een update geïnstalleerd om het probleem op te lossen. Kunnen jullie net zoals @Ericvanhout opnieuw aanmelden? 

Laat het me zeker weten als de app voor jullie toch nog steeds niet werkt.

Ik wacht alvast nog even met het updaten van mijn oorspronkelijke bericht tot ik officieel de bevestiging heb gekregen dat er geen gevallen meer zijn.

Reputatie 7

@Nico vdP Super om te horen! Voor jou ook een prettig weekend gewenst.

Reputatie 2

Igrootste en beste Belgische bank

BNP is een Franse bank. Toen Fortis een flink aantal jaartjes geleden ter ziele is gegaan werd het geheel en al  opgekocht door het Franse BNP.  De benaming ‘Fortis’ werd toen terzelfdertijd aan BNP geplakt om de Belgskes wat te misleiden. Werk uw parate kennis bij.

U hebt eventueel een voorlopige oplossing bij de hand indien uw over een kaartlezer beschikt. Dan kan u via Chrome, of Firefox, of Safari of een ander programma navigeren naar

https://www.bnpparibasfortis.be/anon/logon?axes1=nl&axes4=priv

om vanuit die koppeling uw rekening  te beheren. Toegegeven, met de petieterige lettertjes enz… is het prutswerk, maar iets is beter dan niets.

 

 

Hartelijk dank ! De geschiedenis ken ik wel hoor … beter dan je denkt… toch blijft het een Belgische bank … in Franse handen maar beter zo ipv dat er niets van overbleef 😉 of on Nederlandse of Duitse handen 

met vriendelijke groet 

Reputatie 7

@Ericvanhout @Nico vdP 

Bedankt voor de info! Ik heb het doorgegeven.

Ik kan sinds vanmorgen de app weer gebruiken vanuit Nederland

Alles in orde nu

Bnp paribas koppelen aan het Itsme account lukt ook al niet.

"Tijdelijke" storing is relatief, duurt ondertussen al 2 weken. Deze app is veruit de slechtste bankapp. Mijn vrouw als Kbc klant heeft nooit problemen, bij Bnp is het altijd wat.

Ik moet bnp blijven gebruiken om mijn bejaarde ouders te helpen met hun bankzaken. Van zodra dat niet meer hoeft is het bye bye bnp!

Beste,

 

Om ITS Me te installeren  heb ik ook de verificatie  van de app nodig > dus ook niet mogelijk  momenteel. 

Mijn ervaring  met de easy banking  app is totaal tegenovergesteld  ; werkt super  ( nu even niet helaas  ).

Nooit problemen. 

 

Gr.

 

Nico

Na het invoeren van de kaartgegevens flikkert het scherm even en dan:

Technische fout (BAD_ACCESS)

Bij mij ook technische fout. 

Ik woon in het buitenland ( Europa). Reeds 2 weken geen toegang … geen antwoord op mails.. geen antwoord aan de telefoon… als ik iemand aan de lijn had..kreeg ik het lakoniek antwoord ( Nu meer dan 1 week geleden!) deze avond nog eens proberen hé … dan zal het waarschijnlijk opgelost zijn. Erg droevig.. kan geen betalingen uitvoeren ! Wie zal de boete of andere schade betalen ? Hopelijk BNP PARIBAS Fortis want dit kan niet door de beugel ! Door Covid kan ik niet naar België terug reizen… heb zelfs geen overzicht meer van betalingen op mijn rekening!  Hoe is het mogelijk dat onze grootste en beste Belgische bank hier geen snelle Actie onderneemt? Zijn buitenlandse klanten dan niets meer waard voor jullie? Het is zeer dringend !! Dank bij voorbaat… 2 weken is onder alles ! 
Met vriendelijke groeten en dank voor een snelle oplossing!!!!

Elk uur wordt het dramatischer, is er al uitzicht op een oplossing?

Ik kan sinds vandaag de app weer gebruiken. Ben in Duitsland.

Beste,

 

Ik probeer  vanmiddag  de app weer te instaleren. 

 

Gr.

Nico

Kan app nog niet gebruiken , bij de laatste stap krijg ik geen sms om te activeren

Reputatie 7

Hallo @Vanne 

In jouw geval is er iets anders aan de hand. Kan je proberen om START naar 8667 (gratis nummer) te sturen en om nadien nogmaals te proberen om je profiel aan te maken?

Als je nog steeds niets krijgt, dan contacteer je best even je telecomoperator om na te gaan of er een blokkering op specifieke sms’en geactiveerd werd.

Beste @YannickB ,

 

Ook bij mij is de installatie van de app goed gelukt.

Ook de installatie  van de app ITSME is succesvol   verlopen. 

 

De app werkt weer .

Alvast hartelijk bedankt  voor de moeite en snelle  support. Super.

 

Prettig weekend.

 

Groeten,

 

Nico

Hier nog steeds niet mogelijk om de app te gebruiken..