OPGELOST - Easy Banking onbeschikbaar - 06/12/2019

  • 6 December 2019
  • 8 reacties
  • 2454 Bekeken

Reputatie 7

UPDATE 12u28 - 06/12/2019

De storing werd verholpen. Easy Banking Web en App zijn opnieuw beschikbaar.

 


8 reacties

Bij het klikken op “aanmelden” krijg ik meteen “server returned status code 503”.
Dat is na het installeren van de nieuwe update voor de 5cijferige code, op ios 13.

Ik geef ook even mee dat het wel opvallend vaak is dat de Easy Banking app problemen heeft met iets dat zo eenvoudig zou moeten zijn als inloggen.

Reputatie 7

@TimDV 

Ik heb je bericht verplaatst naar dit artikel zodat ik jou (en andere bezoekers) makkelijker op de hoogte kan houden.

De foutmelding die je krijgt wordt veroorzaakt door een algemene storing langs onze kant. Sorry voor het ongemak. De voorgaande problemen bij het aanmelden zouden sinds de update van gisteren alvast van de baan moeten zijn.

Drie kwartier offline inmiddels. Da’s een eeuwigheid in dit tijdperk. Enig zicht op verbetering?

Bijna een uur offline, kan echt niet in 2019. Gebeurd bijna dagelijks en bijna enkel bij BNP Paribas...

De laatste weken werkt de app meer niet dan wel. Echt vervelend en frustrerend 😟 hopelijk snel terug in orde... En na 3 pogingen mag je nog een nieuw paswoord aanmaken ook... 

Reputatie 7

Ondertussen werd de storing verholpen. Jullie kunnen opnieuw aanmelden op Easy Banking.

@KathleenN Het probleem van de paswoorden werd ook opgelost via een update die we gisterenmiddag hebben gelanceerd. 

Heb helaas toch mijn paswoord moeten wijzigen. Dank voor de info. Vanwaar de vele technische problemen de laatste periode?

Reputatie 7

@KathleenN 

De problemen van vandaag en gisteren waren te wijten aan een storing op ons netwerk (de precieze technische details moet ik je helaas verschuldigd blijven).

Het probleem met het wachtwoord ging om een bug in de vorige versie van onze app. 

 

Heb je Easy Banking effectief kunnen updaten en de code aan kunnen maken? Ik heb ondertussen ook een bericht online gezet met meer info en een filmpje over hoe het te activeren.

Reageer