STORING

[OPGELOST] Storing bij Easy Banking - 24/11/2020

  • 24 November 2020
  • 8 reacties
  • 454 Bekeken

Reputatie 7

De storing werd verholpen. Easy Banking App en Web zijn opnieuw beschikbaar.


8 reacties

Reputatie 1

Dank je wel voor de update Yannick.

Kan er eventueel ook wat meer informatie geboden worden waarom dit - zeker dit jaar - zo frequent voorkomt? Toen de beta-app er nog niet was werd het telkens op ‘de oude app’ gestoken en dat de beta stabieler zal draaien. Maar deze problemen zijn altijd voorgekomen op beide apps (en het web) dus de app heeft hier tot nu toe weinig verbetering in gebracht.

Reputatie 7

De storing werd verholpen. Easy Banking App en Web zijn opnieuw beschikbaar.

Reputatie 7

@jensveraa de huidige problemen waren te wijten aan een storing op ons netwerk. De update die eraan komt, zal heel wat andere bestaande foutmeldingen en stabiliteitsproblemen van Easy Banking App oplossen.

We blijven ons daarnaast ook inzetten om de stabiliteit van ons netwerk te optimaliseren.

Ook het inloggen via itsme bij easy banking web? Gisteren tweemaal itsme moeten starten om ingelogd te geraken. Probleem bij itsme of bij de bank?

Reputatie 1

Itsme had ook hinder. https://twitter.com/itsmeDigitalID/status/1331187584450633729?s=20

itsmeDigitalID @itsmeDigitalID Nov 24

itsme is opnieuw beschikbaar! Onze excuses voor het ongemak. itsme est disponible à nouveau! Nos excuses pour le désagrément. itsme is available again! Our apologies for the inconveniences.

 

itsmeDigitalID @itsmeDigitalID Nov 24

itsme is momenteel niet beschikbaar wegens een technisch probleem. Onze teams doen al het mogelijke om dit snel op te lossen. Wij houden je verder op de hoogte en verontschuldigen ons voor het ongemak.

Reputatie 1

@YannickB Ik kan me opnieuw niet aanmelden.

Reputatie 7

Hallo @jensveraa Er was inderdaad zeer kort een storing bij zowel Easy Banking Web als App. Ondertussen zou het terug in orde moeten zijn. Laat het me zeker weten als je toch nog niet aan kan melden.

Reputatie 1

Ik kan me aanmelden maar de rekeningen worden niet ingeladen. Ook enorm traag is het aanmelden zelf. @YannickB 

Reageer