WEDSTRIJD

Welcome Pack: Open een rekening en ontvang een Kambukka drinkfles

• 17 december 2019
  • 12 reacties
  • 996 Bekeken
Welcome Pack: Open een rekening en ontvang een Kambukka drinkfles

Hallo allemaal!

Heb je kinderen en wil je hen verantwoordelijkheid aanleren?

Dan is het nu het moment, want je krijgt een gratis Kambukka drinkfles bij het openen van een Welcome Pack. Dat is een gratis zichtrekening voor alle jongeren tot 18 jaar.

Wat moet je hiervoor doen?

12 reacties

beste, hoe moet ik deze Kambukka fles bestellen? 

rekening is aangemaakt en er is 30 euro op gestort.

mvg

Reputatie 6

@bientjek

Je zal binnenkort een e-mail krijgen met daarin een code die je tijdens je bestelling op de Kambukka-website kan invoeren.

Groetjes.

Beste,

Ik zie dat de inschrijvingen gedaan zijn. Ik dacht dat we tenminste  tijd zouden hebben tot 11/02/2020.

Ik heb 2 rekeningen geopend voro mijn kinderen en er 30 euro opgezet. Is het nog mogelijk om die drankflessen te verkrijgen?

Reputatie 4
Badge

Dag Bart, 

Deze actie is enkel voor klanten die een Welcome Pack geopend hebben voor 01/02/2020. Indien je de rekening pas na deze datum hebt geopend, zal je jammer genoeg niet in aanmerking komen voor deze actie. 

Fijne dag verder! 

Dag Bart, 

Deze actie is enkel voor klanten die een Welcome Pack geopend hebben voor 01/02/2020. Indien je de rekening pas na deze datum hebt geopend, zal je jammer genoeg niet in aanmerking komen voor deze actie. 

Fijne dag verder! 

De rekeningen zijn eind januari geopend. Ik wist niet dat de registratie voor een bepaalde datum diende te gebeuren. Dit staat nergens vermeld. Kan je dit nog voor mij regelen?

Reputatie 4
Badge

Dag Bart, 

Ik heb de afbeelding met informatie over de rekeningen verwijderd uit je bericht. Deze website is voor iedereen toegankelijk, dus best geen persoonlijke informatie delen. 

De inschrijvingen zijn jammer genoeg afgelopen. Het is dus niet meer mogelijk om je nog in te schrijven voor deze actie. 

Groetjes

@bientjek

Je zal binnenkort een e-mail krijgen met daarin een code die je tijdens je bestelling op de Kambukka-website kan invoeren.

Groetjes.

Beste

Ik heb nog steeds geen code ontvangen.

Mvg

Reputatie 5

Hey @bientjek ,

Heb je nagekeken dat je e-mailadres juist staat bij je persoonlijk gegevens in Easy Banking?

Is deze mail niet bij spam of ongewenste mails terechtgekomen?

Groetjes,

Lieze

Nee, helaas niet... geen mail/ code ontvangen... 

Reputatie 6

@bientjek 

Ik stuur je meteen een privébericht om het beter op te kunnen volgen.

Ik opende in december een rekening voor mijn dochter. Ik heb online ingeschreven voor de Kambukka actie en een bevestiging gekregen via mail met de melding dat alles goed geregistreerd werd en dat ik een kortingscode zou ontvangen als aan alle voorwaarden voldaan was (wat inderdaad het geval is).

Ik heb echter nog altijd niets ontvangen...

Reputatie 6

@elfia 

Ik stuur jou ook nog even privé een bericht, want om dit na te kunnen kijken heb ik wat meer info nodig.

Reageer