Beantwoord

activeren

  • 2 November 2021
  • 4 reacties
  • 823 Bekeken

Beste 

ik wil mij aanmelden op de site van de bank maar ik kan niet op het groene vakje activeer klikken wat moet ik doen 

mvg dorien

icon

Beste antwoord van YannickB 2 November 2021, 15:47

Bekijk origineel

4 reacties

Heb mij aangemeld met itsme daar staat mijn adres bij en het klopt dus het is in orde dank u 

Reputatie 7

Dat is vermoedelijk de reden. Op smartphone kan je wel gebruik maken van Easy Banking App. Je kan de app downloaden via de App Store (iPhone) of via Google Play (Android smartphones).

Als je daarop problemen hebt om aan te melden raad ik je aan om eerst en vooral even je gsm volledig uit en terug aan te zetten. 

Tijdens het activeren van de app zal je alvast ook gevraagd worden om je klantnummer (10 cijfers) en je debetkaartnummer (16 of 17 cijfers afhankelijk van je type debetkaart) in te vullen.

Ik doe dat via mijn smartphone 

Reputatie 7

Hallo Dorien,

Op welke manier bezoek je onze website? Is dat via pc/laptop of via een smartphone? Aanmelden op onze site kan alvast enkel via pc of laptop.

Reageer