Beantwoord

cash afhalen in de filipijnen

  • 2 April 2020
  • 7 reacties
  • 1393 Bekeken

Ik merk als ik geld afhaal in een automaat hier In de Filipijnen dat ik redelijk wat verlies !

niemand verliest graag geld en zeker niet als je er geen op overschot hebt , dus mijn vraag is ?

Met wat hou ik rekening zodat ik maximale pesos kan afhalen met zo weinig mogelijk euro’s ? 
 

alvast bedankt !

icon

Beste antwoord van Anonymous 2 April 2020, 12:26

Bekijk origineel

7 reacties

Hey @Mariovh1508 ,

 

Hier is een heel overzicht van de kosten en limieten van alle kaarten, misschien is dit een antwoord op je vraag?

Moest je de optie hebben om met je kaart te betalen (in pesos, niet in euro) in plaats van cash is dat zeker een voordelige mogelijkheid!

 

Groetjes,

Lieze

Alvast bedankt voor de snelle reactie .

het probleem is dat ik hier zo goed als al mijn kosten cash moet betalen , ze vertrouwen het niet echt als ik spreek van bv een internationale overschrijving .

maar ik ga toch een manier moeten vinden om geld te besparen .

Heb jij enig idee of een eenmalige internationale overschrijving per maand voordeliger zou zijn ?

 

mvg 

mario

Hey @Mariovh1508 ,

Bij internationale overschrijvingen zijn de kosten afhankelijk van heel veel verschillende zaken, bijvoorbeeld ook van de wisselkoers en  de bank van de begunstigde. Het is dus moeilijk te zeggen of dit voor jou goedkoper zal uitkomen.

Voor een schatting van de kosten kan je steeds telefonisch contact met ons opnemen.

Groetjes,

Lieze

Beste ,

 

maar dat is ook zo bij afhaling .

de filipijnse peso staat nu 56,06 

ik heb geld afgehaald en als ik de berekening maak dan heb ik 52,3 peso gekregen voor 1€ maw ik verlies bijna 4 peso en dat vind ik vrij veel en net daarom mijn vraag .

ik leef van een invaliditeitsuitkering en je begrijpt dat elke peso welkom is .

ik hoop dat je iets kan vindende me zal helpen , bellen kan ik vanuit hier niet enkel via mail of dit

alvast bedankt 

 

mvg

mario

Hey @Mariovh1508 ,

 

Ik begrijp natuurlijk dat je de meest voordelige optie verkiest.

Is er iemand in België die voor jou kan bellen?

Dit kan helaas enkel telefonisch, niet via mail of de Community.

 

Groetjes,

Lieze

Beste ,

 

Ik zal het vragen aan mijn broer of ik zoek een manier om goedkoop naar België te bellen 

tot hoors 

 

Mvg 

mario

Super, @Mariovh1508 !

Hopelijk krijg je zo vlot een gepaste oplossing.

Groetjes,

Lieze

Reageer