Beantwoord

Coda bestanden

  • 8 January 2020
  • 5 reacties
  • 5493 Bekeken

Hallo,

Weet iemand waar ik de coda bestanden van mijn rekening kan vinden.

Thanks,

Jan

 

icon

Beste antwoord van YannickB 9 January 2020, 10:10

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Dag Jan,

Die vind je in Easy Banking Business door na het aanmelden bovenaan te klikken op Rekeningen en dan op Rapportering (Coda/XML).

Als je daar niets kan opvragen, dan moet Coda mogelijk nog voor jou geactiveerd worden. Dat kan je (als je contractbeheerder van de rekening bent) doen via deze stappen:

  • Meld aan op Easy Banking Business via https://easybankingbusiness.bnpparibasfortis.be/
  • Klik bovenaan op Administratie en kies CODA rapportering beheren.
  • Klik onderaan op Rekening toevoegen.
  • Selecteer de rekening en klik op Volgende.
  • Vink Ontvang CODA aan. Je kan er ook voor kiezen om CODA te ontvangen indien er geen verrichtingen op de rekening zijn uitgevoerd.
  • Bevestig je aanvraag en onderteken. Van zodra de nodige handtekeningen werden geplaatst, is de activatie van kracht.

GOED OM TE WETEN

  • De CODA-rapportering wordt enkel geactiveerd voor deze rekening in Easy Banking Business.
  • Rapportering is betalend. Vraag meer informatie aan je relatiebeheerder of aan de helpdesk Easy Banking Business via 02 565 05 00.

Prima, wat ik vreemd vind na een half uurtje zoeken in google, vind ik ik nergens de kosten van deze dienstverlening.

Wat zijn die kosten ?

 

Reputatie 7

De kosten hangen af van het type zichtrekening.

Heb je een een Pack Flex Pro, dan is CODA/XML-rapportering inbegrepen.

Bij een Pack Essential Pro of een gewone Zichtrekening Pro kost het 29,04 EUR per rekening.

Is die 29,04 EUR per trimester of een eenmalige kost?

Hey @jonasdt ,

 

Deze prijs is per kwartaal.

Op deze pagina kan je alle informatie terugvinden voor de rekeningen voor professionele klanten!

 

Groetjes,

Lieze

Reageer