Beantwoord

Coda volledig jaar

  • 9 February 2020
  • 6 reacties
  • 1528 Bekeken

Ik heb de coda nodig van mijn bedrijfsrekening voor de volledige periode van 2019. Blijkbaar kan ik maar  tot 112 dagen terug opvragen. Iemand een snelle oplossing?

(ik heb een pro rekening en de coda optie is geactiveerd!)

icon

Beste antwoord van YannickB 10 February 2020, 09:08

Bekijk origineel

6 reacties

Dag Yannick,

Is codabox dan op deze rekening geactiveerd? Zit dit niet gewoon in het Business Bank pakket?

 

 

 
Reputatie 7

Of Codabox op je rekening geactiveerd is, kan ik jammer genoeg niet zien. Ik heb via deze weg geen toegang tot je rekeningen of andere privégegevens.

Ik zocht ondertussen nog naar een andere oplossing en je kan best even bellen naar de helpdesk Easy Banking Business via 02 565 05 00. Zelfs zonder Codabox zouden mijn collega’s de oude bestanden opnieuw beschikbaar moeten kunnen stellen. Op voorwaarde natuurlijk dat het gaat om een periode waarvoor je toegang tot de CODA-bestanden geactiveerd was.

Reputatie 7

Hallo Tim,

Rechtzetting: CODA-bestanden blijven maximaal 16 weken beschikbaar in Easy Banking Business. Je kan ze via deze stappen opzoeken:

  • Meld aan via https://easybankingbusiness.bnpparibasfortis.be/
  • Klik bovenaan op Rekeningen en dan op Rapportering (Coda/XML).
  • Klik onderaan op Een CODA-bestand zoeken.
  • Kies (eventueel) een rekening, en kies als tijdsperiode de tweede optie Vanaf… tot….
  • Vink bij Instellingen de optie Nog niet gedownload uit en druk op Zoeken.

Yannick,

 

Bedankt voor het antwoord.

Via deze stap kan ik maar tot maximaal 112 dagen terug gaan.

 

 

 
Reputatie 7

Inderdaad, mijn excuses, ik heb me inderdaad vergist in de termijn waarvoor CODA-bestanden zichtbaar blijven in Easy Banking Business. Dat is maximaal 16 weken. 

Ik zoek nog voor je op of er een andere manier is en laat je zo snel mogelijk iets weten.

Om verwarring voor andere bezoekers van deze site te voorkomen, pas ik ook mijn eerdere reactie aan.

Reputatie 7

Hallo opnieuw Tim.

Voor ontbrekende CODA-bestanden kan je terecht bij Codabox via Support@codabox.com. Zij kunnen mogelijk nog oudere documenten opnieuw opmaken en verzenden. In je mail zet je best het rekeningnummer en de nummers of de periode van de bestanden die je zoekt.

Reageer