Beantwoord

Dubbele betaling aan mijn ex-vrouw

  • 30 June 2020
  • 3 reacties
  • 779 Bekeken

 Volgende betaling werd per vergissing 2 maal uitgevoerd door mij naar mijn ex-vrouw. Kan men de betaling met uitvoeringsdatum 30/6/2020 nog tegenhouden aub? Dank. Groeten, Kurt Boussery.

icon

Beste antwoord van YannickB 30 June 2020, 08:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Kurt,

Ik heb alle gegevens van je verrichting uit je bericht verwijderd want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke info deel je best nooit zomaar via het internet. 

Als je manueel een uitvoeringsdatum gaf. Dan kan je ze mogelijk wel zelf nog annuleren door aan te melden in Easy Banking, te klikken op je rekening, te klikken op Gepland, te klikken op de verrichting en tot slot te kiezen voor Verwijderen.

 

Via deze site hebben we echter geen enkele toegang tot jouw rekeningen en andere persoonlijke gegevens. Ik vrees ook dat een overschrijving in EUR, binnen België en zonder manuele uitvoeringsdatum niet kan tegengehouden worden, want ze wordt onmiddellijk verzonden voor verwerking.

Je kan in dat geval best contact opnemen met je ex-vrouw om het geld terug te laten storten.

Weigert zij, dan kan je een document op laten stellen waarbij wij een aanvraag indienen om het geld terug te storten. Dat kan je laten doen door ons beveiligd te contacteren via Easy Banking App of met behulp van je Easy Banking Phone-code.

Belangrijk om te weten is dat zo’n aanvraag 25 EUR kost en dat het geen garantie biedt. We mogen namelijk niet zomaar geld van een rekening afhalen. Het kan dus nog steeds geweigerd worden.

 

Bedankt Yannick voor je duidelijke antwoord.

Reputatie 7

Graag gedaan, Kurt! Laat het me zeker weten als je nog vragen hebt.

Reageer