Beantwoord

email van nieuwe debetkaarten

  • 15 July 2021
  • 5 reacties
  • 316 Bekeken

Beste ik heb hierjuist een mail gehad in verband dat er een nieuwe debetkaart onder weg is het zelfde als een visa maar waar je ook alles mee kunt doen blijkbaar klopt dit 

 

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord van Shari V 15 July 2021, 16:23

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1

Je kunt beter je oude kaart blijven gebruiken want met de nieuwe kun je bijna nergens betalen in Nederland of Duitsland. 

Reputatie 3

Je kunt beter je oude kaart blijven gebruiken want met de nieuwe kun je bijna nergens betalen in Nederland of Duitsland. 


Helaas niet. Want als men na zes weken de nieuwe kaart niet valideert wordt de oude kaart hoe dan ook geschrapt - zoals een notabele het hier schoorvoetend heeft moeten toegeven.

En dan zou men helemaal klem zitten. Die van BNP, leuke jongens en meiden zijn het, nietwaar?

Reputatie 3

Dag Kiwanie

Alle klanten ontvangen voor het einde van het jaar een nieuwe Bancontact-Visa-debetkaart. de info die je ontvangen hebt klopt dus.

Hier vind je meer info over de kaarten terug:

 

Okee maar hoe moet ik mijn nieuwe adress doorgeven dat ze het naar mij kunnen sturen want ben verhuist

Reputatie 4

Dag, @Kiwanie 

Indien je dus van adres bent veranderd, dan zal je jouw identiteitskaart moeten inlezen.

Dat kan je doen via een afspraak in een kantoor of je kan dit ook zelf doen door te werken via de easy banking website.

Door aan te melden op de website, ga je bovenaan, rechts, “instellingen” vinden. Daarna klik je op “persoonlijke gegevens.” Daarna kies je voor “wijzigen.”

Er wordt dan gevraagd om de identiteitskaart in te lezen met behulp van een eID lezer. Dit type kaartlezer kan je gewoon aansluiten aan je pc of laptop.

 

Reageer