Beantwoord

foutmelding login app bnp

  • 29 December 2020
  • 7 reacties
  • 4335 Bekeken

Beste, 

Sinds ik mijn nieuwe telefoon in gebruik heb genomen (iphone pro max 12, software 14.2.1) lukt het niet meer om in te loggen via mijn bnp app; ik krijg steeds deze foutmelding: EZI0005.

Hoe kan dit worden opgelost? 

mvg, 

Hilde

icon

Beste antwoord van Illemie 31 December 2020, 09:17

Bekijk origineel

7 reacties

Beste, 

Sinds ik mijn nieuwe telefoon in gebruik heb genomen (iphone pro max 12, software 14.2.1) lukt het niet meer om in te loggen via mijn bnp app; ik krijg steeds deze foutmelding: EZI0005.

Hoe kan dit worden opgelost? 

mvg, 

Hilde


Ik heb hetzelfde probleem met zelfde foutmelding; ik heb de iphone 12 mini.

Graag snel een oplossing, want is echt storend.

Mvg,

Vanessa

Reputatie 1

Dag @Illemie en @VanessaVa , is het mogelijk om een schermafbeelding + jullie klantnummer door te mailen naar helpdesk@bnpparibasfortis.be met bijkomende info over het apparaat en de softwareversie? Dan kan dit onderzocht worden door onze specialisten.

Dag @Illemie en @VanessaVa , is het mogelijk om een schermafbeelding + jullie klantnummer door te mailen naar helpdesk@bnpparibasfortis.be met bijkomende info over het apparaat en de softwareversie? Dan kan dit onderzocht worden door onze specialisten.


Beste @DanK, ik heb de App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en dat heeft gewerkt. Dus nu is alles terug in orde. @Illemie misschien is dat voor u ook een oplossing. Mvg, Vanessa

Beste @DanK  en @VanessaVa , ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en dit werkt! Hartelijk dank en fijne feesten. Mvg, Hilde

Ter info, ik net iPhone SE gekocht, zelfde melding. Ik probeer straks app opnieuw te installeren, maar wou het alvast laten weten @DanK. Mvg

Hey @Gertds ,

Is het bij jou ook opgelost door het herinstalleren?

Groetjes,

Lieze

Ja hoor.

Reageer