Beantwoord

Fraude

  • 8 March 2021
  • 2 reacties
  • 338 Bekeken

Beste;

 

Ik merkte vroeg in de ochtend vreemde opnames van mijn rekening. Ik stop de kaart onmiddellijk. Ze gaven me dossiernummer. Ik maak een afspraak bij de bank. Afspraak is op donderdag of vrijdag.

Het kan voor wat dan ook te laat zijn. Hoe kan ik eerder een afspraak hebben? Moeten er eerder stappen worden ondernomen? Moet ik naar de politie gaan? Betaalt BNP het geld in deze omstandigheden terug? Wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord van IngeD 8 March 2021, 10:26

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Hallo @Zeki 

Goed dat je al naar Cardstop gebeld hebt. Je neemt best even telefonisch contact met ons op. Dit kan op het nummer 02 762 60 00. Op deze manier hebben wij toegang tot jouw gegevens en kunnen we met jou nagaan wat er precies misgelopen is en welke stappen ondernomen moet worden.

Indien er bedragen van jouw rekening gegaan zijn zal er inderdaad een PV opgesteld moeten worden.

Hallo @Zeki 

Goed dat je al naar Cardstop gebeld hebt. Je neemt best even telefonisch contact met ons op. Dit kan op het nummer 02 762 60 00. Op deze manier hebben wij toegang tot jouw gegevens en kunnen we met jou nagaan wat er precies misgelopen is en welke stappen ondernomen moet worden.

Indien er bedragen van jouw rekening gegaan zijn zal er inderdaad een PV opgesteld moeten worden.

15 minuten aan de lijn geen antwoord

Reageer