Beantwoord

geld storten aan een automaat in Mol

  • 6 September 2020
  • 3 reacties
  • 417 Bekeken

Beste, 

ik ben vandaag 6/09/20 geld willen storten aan een fortis automaat in Mol . Met gevolg mijn geld werd ingeslikt en ik kreeg een uittreksel dat ik stortingen contanten in cash deposit 0,00 euro heb gestoord . Ik had 1200 euro ingestoken . Is mijn geld nu kwijt ? Hoe kan bewijzen hoe veel geld ik heb ingestoken ? Ik maak zo iets eerste keer mee ...  

icon

Beste antwoord van LiezeH 8 September 2020, 15:27

Hey @ZenaPo ,

Ik raad je aan hiervoor contact op te nemen met het Easy Banking Centre.

Zij geven deze informatie dan door. Bij het natellen van de automaat zal men kunnen zien of dit tekort inderdaad van toepassing is. Dit wordt dan op je rekening gestort!

Je kan het Easy Banking Centre eenvoudig bereiken door aan te melden op je app en te kiezen voor Contacteer ons en Bel ons.

Groetjes,

Lieze

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Hey @ZenaPo ,

Ik raad je aan hiervoor contact op te nemen met het Easy Banking Centre.

Zij geven deze informatie dan door. Bij het natellen van de automaat zal men kunnen zien of dit tekort inderdaad van toepassing is. Dit wordt dan op je rekening gestort!

Je kan het Easy Banking Centre eenvoudig bereiken door aan te melden op je app en te kiezen voor Contacteer ons en Bel ons.

Groetjes,

Lieze

Dank u , heb dat ook gedaan . Hopelijk duurt het niet te lang . 
Groetjes ZenaPo

Hoe is dit afgelopen? Ik heb gisteren hetzelfde voorgehad bij storting. Direct gebeld naar het nummer dat op de automaat stond. Op welke termijn moet ik rekenen dat dit wordt opgelost? De dame aan de lijn zei 7 tal werkdagen 😔.

Reageer