Beantwoord

kaart blockeert/ pin fout ingevoerd heb kaart nog.

  • 13 February 2022
  • 1 reactie
  • 175 Bekeken

Beste.

Wou mijn kaart gebruiken voor trein ticket te kopen.

Heb pin verkeerdt ingevoerd meerde keeren.

Héb de kaart nog, en kan niet meer op de applicatie omdat mijn kaart gebockt is.

 

Moet ik bellen vragen achter nieuwe kaart, of kaart deblokkeren, zo ja hoe.

Groeten jano

 

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord van Shari V 14 February 2022, 10:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3

Dag @Jano 

Je neemt best telefonisch contact met ons op om je kaart te deblokkeren of/ en een nieuwe pincode op te sturen.

Je kan de medewerkers bereiken op het nummer 02 762 60 00  maar dan dient de lijn beveiligt te worden aan de hand van de Easy Banking Phone-code.

Met groet

ShariV

Reageer