Beantwoord

login bnp app

  • 9 November 2020
  • 3 reacties
  • 340 Bekeken

Hallo bnp

Het lukt mij niet om in te loggen op de App om mijn gsm. Als ik alles invoer en op aanmelden druk dan krijg ik een melding dat er een technisch probleem is en dat ik later opnieuw moet proberen maar dit lukt nu al 6 maanden niet. Kunnen jullie mij aub helpen 

icon

Beste antwoord van YannickB 9 November 2020, 16:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Sam,

Dat is al wel heel erg lang. Kan je even volgende zaken nakijken?

  • Open de App Store (iOS) of Google Play (Android), en zoek naar Easy Banking App. Kijk of er een update beschikbaar is en installeer ze.
  • Open Easy Banking App maar probeer niet aan te melden. Druk meteen bovenaan rechts op de drie punten en kies voor Profielgegevens. Controleer of het kaartnummer dat hier gedeeltelijk vermeld wordt, overeenkomt met het nummer op jouw meest recente, geldige kaart. Indien niet, druk dan onderaan op Profiel verwijderen en maak vervolgens een nieuw profiel aan.
  • Helpen de twee eerste stappen niet; verwijder onze app dan, zet je toestel volledig uit en terug aan en installeer Easy Banking App pas dan opnieuw.

Lukt het nadien nog steeds niet, kan je me dan onderstaande gegevens bezorgen?

  • Het merk en model van je toestel:
  • De versie van iOS of Android die je gebruikt:
  • De datum en het tijdstip van je laatste poging om aan te melden:

Ik heb de optie profiel gegevens niet alleen demo app en contact ons

-ios 

-iPhone Se 2

  • 09/11/2020 16:34
Reputatie 7

Bedankt Sam.

Krijg je dan de foutmelding wanneer je je profiel probeert aan te maken?

Heb je na kunnen kijken of er een update beschikbaar was, of heb je het kunnen proberen na Easy Banking App opnieuw te installeren?

Je versie van iOS kan je alvast op deze manier vinden:

  • Open de instellingen van je iPhone.
  • Ga naar Algemeen.
  • Druk op Info.

 

Reageer