loketten gesloten

  • 1 July 2020
  • 2 reacties
  • 548 Bekeken

Deze week hadden wij kleingeld nodig . 

Wat een marteling , het loket is gesloten. 

Alles is open zelfs de pretparken, maar niet het loket . wat een flauw excuus 

Een bankbediende is dan nog coronaproof ,ze kunne zich verschuilen achter glas. 

Het is gemakkelijk zeggen dat de banken geen klanten meer hebben aan het loket , een mens word verplicht te bellen. want er is niemand achter het loket

Ik hen maandag , dinsdag en vandaag  ongeveer 6 uur gewacht aan de telefoon, 

een tergent lang muziekje , centrale overbelast . 

DAn uiteindelijk iemand  aan de lijn ; antwoord “ ze zullen u terugbellen om een afspraak te maken . 

dus wat doet die persoon dan , ipv zelf een afspraak vast te leggen , nee ze gaan mij bellen! 

Dat begrijp ik nu niet , als iedereen thuis zit en niet meer achter  het loket dan kunnen ze toch werken in de callcenter 

In ieder geval trek ik daar al mijn rekeningen opo termijn terug alsook die van de kinderen . 

Zo ga je niet om met klanten , als wij zo zouden handel drijven zijn we morgen failliet 

Grts Johan Degroote


2 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag Johan,, 

Door de huidige maatregelen tegen Covid-19 zijn onze kantoren enkel toegankelijk op afspraak. Dit is om de veiligheid van zowel onze klanten als medewerkers te garanderen. 
Hierdoor mogen de collega’s op afstand inderdaad geen afspraken inplannen rechtstreeks in de agenda van het kantoor. 

Wij begrijpen dat dit een omslachtige procedure is. 

Ben je inmiddels wel gecontacteerd door het kantoor om samen een afspraak in te plannen? 

Groetjes 

Hallo , jullie reageren sneller op de mail dan op de telefonische vragen ; -)

toch bedankt voor de reactie !

Reageer