Beantwoord

Mooie mailing over Google maar mager resultaat

• 23 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 582 Bekeken

Ik zou het gijn vinden van interessante mails te krijgen zoals die over Google reclame maken, maar dan wel als we nog kunnen inschrijven. Dit is laag bij de grond en goedkoop.
icon

Beste antwoord van YannickB 27 augustus 2018, 09:42

Dag Evdv2840,

Welkom op onze Community!

Echte mailing-lijsten over onderwerpen zoals hoe reclame te maken via Google hebben we via de Community nog niet, maar onze bank organiseert wel workshops voor ondernemers. Daarover vind je een banner op onze algemene website (bovenaan links kiezen voor 'Ondernemers).

Via deze link kom je meteen terecht op een pagina met meer info over de workshops. Je kan je er ook op inschrijven.

Had je moeite om je in deze workshops in te schrijven?

Daarnaast hebben we een website, genaamd, Bizcover, specifiek voor ondernemers. Daarop kan je ook heel wat info vinden, onder andere over hoe je kan omgaan met Google.

Bovenaan rechts op Bizcover vind je ook een knop om je in te schrijven op een nieuwsbrief.

Ik licht alvast een paar artikels voor je uit:
Uw website gratis vindbaar maken via de zoekmachines
Internetreclame om meer bezoekers te trekken

Laat het me gerust weten als je nog vragen hebt!

Ik wens je alvast een fijne dag toe.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Dag Evdv2840,

Welkom op onze Community!

Echte mailing-lijsten over onderwerpen zoals hoe reclame te maken via Google hebben we via de Community nog niet, maar onze bank organiseert wel workshops voor ondernemers. Daarover vind je een banner op onze algemene website (bovenaan links kiezen voor 'Ondernemers).

Via deze link kom je meteen terecht op een pagina met meer info over de workshops. Je kan je er ook op inschrijven.

Had je moeite om je in deze workshops in te schrijven?

Daarnaast hebben we een website, genaamd, Bizcover, specifiek voor ondernemers. Daarop kan je ook heel wat info vinden, onder andere over hoe je kan omgaan met Google.

Bovenaan rechts op Bizcover vind je ook een knop om je in te schrijven op een nieuwsbrief.

Ik licht alvast een paar artikels voor je uit:
Uw website gratis vindbaar maken via de zoekmachines
Internetreclame om meer bezoekers te trekken

Laat het me gerust weten als je nog vragen hebt!

Ik wens je alvast een fijne dag toe.

Reageer