Beantwoord

onbeschikbaarheid automaten

  • 24 August 2020
  • 4 reacties
  • 398 Bekeken

Hoi, aangezien jullie massaal kantoren sluiten moeten we tegenwoordig al 15km rijden voor het kantoor. Als dan de helft van de tijd de automaten ook niet werken dan lopen de frustraties en kosten op (tijd en geld). Is er een manier om te zien dat automaten geheel of gedeeltelijk niet werken vanop afstand?

icon

Beste antwoord van Anonymous 24 August 2020, 11:45

Bekijk origineel

4 reacties

Hey @kristof testing ,

Ik raad je aan steeds door te geven wanneer automaten niet werken, zodat de technische dienst dit zo snel mogelijk kan oplossen.

Kan je ons vertellen naar welke automaat je was gegaan en wat liep er precies mis?

Waarvoor gebruik je de automaten zoal?

Groetjes,

Lieze

Hoi , jullie weten zelf ook wel wanneer automaten niet werken. Jullie it dienst heeft daar cijfers over. 

Was automaat in Herenthout. Storten/afhalen werkte (weeral) niet

 

Ik breng de dienst van de automaten hier meteen van op de hoogte.

Weet dat, wanneer je een Comfort Pack, Premium Pack of Hello4You rekening hebt, je kosteloos kan afhalen bij alle Belgische banken.

Het is helaas niet mogelijk om online zicht te hebben op de werking van de automaten.

 

Groetjes,

Lieze

Hey @kristof testing ,

Ik kreeg net van de dienst van de automaten het bericht dat er vorige week problemen waren met de automaat. Ze willen zich excuseren voor de hinder. Dit zou nu volledig opgelost moeten zijn.

Indien je vandaag nog hinder ondervond, zouden ze willen vragen dat je telefonisch contact opneemt zodat zij dit verder kunnen onderzoeken.

Dit kan eenvoudig door aan te melden op je Easy banking App en te kiezen voor Contacteer ons en Bel ons.

Groetjes,

Lieze

Reageer