[Dit bericht werd gedeeltelijk verwijderd omdat het persoonlijke en vertrouwelijke informatie bevatte]
[Oorspronkelijke vraag:]
Oplichting
Beschrijving : Op 06.03.2021 kocht ik bij de prijzenmepper een kleine kettingzaag op batterij (Ik zou er 2 krijgen voor de prijs van één) Betaling bankcontact, betaling goedgekeurd door Prijzenmepper. Magazijn Woerden.
Nog enkele in stok en bestelling zou dag nadien vertrekken. Meerdere mails voor terugbetaling, maar de bestelling zat vast in het pamamakanaal (?) Tot slotte kreeg ik zoals voor klanten een waardeloos spul (doekje) wat niets te zien had met de bestelling. Ik kreeg wel een retour is Nederlands voor China. Op eigenkosten en getraceerd. Voor iets wat ik niet had besteld en slecht waarde heeft van misschien 0.10Euro. Maar wel de Prijzenmepper.
Ik hoop, gezien de vele oplichtingen, hier juridisch iets zal aan gedaan worden.
Ik dank u voor de medewerking.
Wat verlangt u van ons, wat stelt u voor :
Graag gegevens nopens de ontvanger voor klacht.
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineel