Beantwoord

oplichting

  • 8 May 2021
  • 2 reacties
  • 190 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 3 reacties

[Dit bericht werd gedeeltelijk verwijderd omdat het persoonlijke en vertrouwelijke informatie bevatte]

[Oorspronkelijke vraag:]

Oplichting
Beschrijving : Op 06.03.2021 kocht ik bij de prijzenmepper een kleine kettingzaag op batterij (Ik zou er 2 krijgen voor de prijs van één)  Betaling bankcontact, betaling goedgekeurd door Prijzenmepper. Magazijn Woerden.
Nog enkele in stok en bestelling zou dag nadien vertrekken. Meerdere mails voor terugbetaling, maar de bestelling zat vast in het pamamakanaal (?) Tot slotte kreeg ik zoals voor klanten een waardeloos spul (doekje) wat niets te zien had met de bestelling. Ik kreeg wel een retour is Nederlands voor China. Op eigenkosten en getraceerd. Voor iets wat ik niet had besteld en slecht waarde heeft van misschien 0.10Euro. Maar wel de Prijzenmepper. 
Ik hoop, gezien de vele oplichtingen, hier juridisch iets zal aan gedaan worden. 
Ik dank u voor de medewerking.
Wat verlangt u van ons, wat stelt u voor : 
Graag gegevens nopens de ontvanger voor klacht.

icon

Beste antwoord van YannickB 8 May 2021, 14:02

Bekijk origineel

2 reacties

Ok

Reputatie 7

Dag @Dke 

Ik heb je oorspronkelijk bericht aangepast, want het bevatte heel wat persoonlijke informatie over jouw financiële gegevens en contactgegevens. Ik raad je aan om dit soort informatie nooit zomaar online te delen, zeker niet op een publieke website als deze. 

Het spijt me om te lezen dat je slachtoffer lijkt te zijn van oplichting.

Afgaande op je oorspronkelijk bericht, stuurde je ons je vraag via een e-mail. Wij kunnen via mail echter geen persoonlijke gegevens opvragen en bespreken en wij mogen je als bank ook niet zomaar persoonlijke info over een andere persoon of bedrijf geven.

In dit geval raad ik je aan om via de politie een klacht in te dienen. Wij kunnen als bank niet in jouw naam gerechtelijke of juridische stappen ondernemen. Zodra je een PV hebt gekregen, bel je ons best wel even op via 02 762 60 00 zodat we voor jou langs onze kant ook een onderzoek op kunnen starten. 

Reageer