Beantwoord

oude rekening

  • 25 May 2021
  • 1 reactie
  • 477 Bekeken

Geachte,

Het Belgisch leger heeft in 1962 een rekening geopend op mijn naam nummer 3409.1814 bij de ASLK welk nummer is er dan op mijn naam gezet. Staat daar op de nieuwe rekening nog een bedrag op .

Welk is dat bedrag en kan ik dat afhalen?

mvg 

Goedemond J 

icon

Beste antwoord van YannickB 26 May 2021, 08:38

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Bedankt voor je bericht John,

Via dit forum heb ik jammer genoeg geen toegang tot persoonlijke en financiële informatie. Omdat dit een publieke website is waarop iedereen mee kan lezen, zouden we dat soort info hier ook niet mogen bespreken.

Omdat het om een oude rekening gaat waar, vermoedelijk, zeer lange tijd niets mee gebeurd is, raad ik je aan om eerst via de overheid na te gaan of het ondertussen niet om een slapende rekening gaat. In dat geval werd het geld dat erop staat namelijk naar de Deposito- en Consignatiekas overgemaakt. je kan dat na laten kijken, en het geld opvragen, via deze site: https://financien.belgium.be/nl/betalingen/slapende-tegoeden

Vind je via die weg niets, dan raad ik je aan om een afspraak met een kantoor in jouw buurt te maken zodat we op basis van jouw identiteitsgegevens die oude ASLK rekening kunnen opzoeken. Je kan een afspraak maken via ons online formulier of door te bellen naar 02 762 60 00.

 

Reageer