Beantwoord

Overname portefeuille bedrijven.

• 18 juni 2019
  • 3 reacties
  • 524 Bekeken

Hallo,
Mijn vraag is vrij simpel. Heeft BNP Paribas fortis een portefeuille van over te nemen bedrijven. Ik heb hieromtrent reeds wat opzoeking gedaan en kan hierover niets terug vinden. Ik vind info over begeleiding van overname en private equity maar niets over een eigen portefeuille.
De bank moet toch perfect weten van vele klanten of ze fin de carrière zijn of niet, of dat kmo's klaar zijn om te verkopen ?
Met vriendelijke groeten.
icon

Beste antwoord van YannickB 24 juni 2019, 10:54

Hallo Gunter,

Sorry dat je even moest wachten op een antwoord. Ik moest het zelf ook navragen.

Onze bank heeft geen departement dat specifiek instaat voor het begeleiden van overnames. Er is dan ook geen lijst.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Dag Gunter,

Welkom op onze Community.

Wat bedoel je met een portefeuille? Zoek je een departement dat zich bezighoudt met het leggen van connecties tussen bedrijven (onder andere met het oog op een overname) en dat hen daarbij begeleidt. Of zoek je simpelweg een lijst van alle bedrijven die bij ons klant zijn en mogelijk overgenomen kunnen worden?

Een lijst zouden we je hier alvast nooit kunnen geven, onder andere omdat we de privacy van onze klanten en van de betrokken bedrijven dienen te respecteren.
Beste,

Uiteraard begrijp ik de privacy. Mijn vraag is of de bank een lijst heeft van bedrijven die over nemen zijn. Bedrijven die aan de bank gevraagd hebben om hen te begeleiden in de verkoop van hun bedrijf. En is er binnen de Fortis een departement die zich daarmee bezig houdt ?
Mvg,
Gunter
Reputatie 6
Hallo Gunter,

Sorry dat je even moest wachten op een antwoord. Ik moest het zelf ook navragen.

Onze bank heeft geen departement dat specifiek instaat voor het begeleiden van overnames. Er is dan ook geen lijst.

Reageer