Beantwoord

Problemen met tekenen betaling via Easy banking business

  • 31 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 393 Bekeken

Bij het tekenen van een betaling krijgen we een error scherm die verwijst naar een pagina die niet (meer) bestaat:
er is een probleem met uw smart card system.
U kunt het probleem oplossen door de stappen te doorlopen op: https://pcbankingbusiness.bnpparibasfortis.be/pics/be/F/nl/anon/brpb/general/special/Error_Page/ScardError.asp

Tekenen op een andere PC gaat wel.
mvg
Jürgen
icon

Beste antwoord van YannickB 31 augustus 2018, 14:23

Hallo Jurgen,

Welkom op Onze Community.

Jammer genoeg hebben we nog niet de expertise om je via dit forum te kunnen helpen met Easy Banking Business. Voor technische ondersteuning bij het gebruik van die site, neem je best even telefonisch contact op met hun helpdesk om het nummer 02 565 05 00.

Ik wens je alvast nog een fijne dag toe.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Hallo Jurgen,

Welkom op Onze Community.

Jammer genoeg hebben we nog niet de expertise om je via dit forum te kunnen helpen met Easy Banking Business. Voor technische ondersteuning bij het gebruik van die site, neem je best even telefonisch contact op met hun helpdesk om het nummer 02 565 05 00.

Ik wens je alvast nog een fijne dag toe.

Reageer