Beantwoord

saldo probleem

  • 14 May 2022
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Beste op 6mei had ik 122 euro getankt en het geld was weg van mijn zichtrekening en het was gereserveerd en nu opeens staat er - 103 euro op mijn zichtrekening en het is niet in het rood maar in het zwart(het bedrag) geschreven, dat is raar want ik maak zo iets eerste keer mee? Dus ik weet niet hoe ik het moet oplossen want ik kan geen betalingen doen. Ik heb ook geen melding gekregen van je saldo staat onder de - gelieve geld te storten enz... Dat is echt raar…

 

MVG Yasin Altan

icon

Beste antwoord van JadieT 14 May 2022, 14:33

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Beste @Yasin.altan38 

Aangezien wij via deze weg geen toegang hebben tot uw persoolijke gegevens, laat u dit best even nakijken door één van de collega’s. U kan hen bereiken via kantoor of via het Easy Banking Centre door aan te melden in uw Easy Banking App en onderaan op ‘communicatie’ te klikken. Kies verder voor ‘Easy Banking Centre’.

Op zaterdag kan u hen bereiken van 9u tot en met 17u.

Op weekdagen steeds van 7u tot en met 22u.

Met vriendelijke groeten,

JadieT

 

Reageer