Beantwoord

startkapitaal

• 16 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 216 Bekeken

Beste, 

Ik mail even in verband met een vraag.
Ik ben Jordan en zou graag mijn droom willen volgen. Mijn droom is om zelfstandigen te worden in delivey en het zal genaamd worden met SEGTrans. Ik heb hiervoor al even geïnformeerd bij een leerkracht die ik heb gehad. Hij raden mij aan om hiervoor naar jullie te komen. Hij sprak tegen mij over een starters kapitaal dat je kan aanvragen bij jullie voor zelfstandigen. Daarom mail ik even om te vragen hoe en wat je allemaal moet doen voor een zelfstandig bedrijf op te zetten.

Met Vriendelijke Groeten

icon

Beste antwoord van YannickB 17 oktober 2019, 08:03

Dag Jordan,

Knap dat je zelfstandige wilt worden.

Ik heb je persoonlijke info alvast uit je bericht verwijderd, want dit is geen mail maar een publiek forum waarop iedereen mee kan lezen. Info zoals je adres deel best nooit publiekelijk op het internet. :slight_smile:

Alle info over hoe je eigen zaak op te starten, vind je alvast op deze pagina’s voor starters en voor zelfstandigen. Vooral op de pagina voor starters zal je veel info vinden over hoe we je kunnen begeleiden en hoe je financiering kan aanvragen.

We hebben ook een blog genaamd Bizcover, speciaal voor ondernemers, waarop je heel wat informatie vindt over onder andere best practices, het opstellen van een businessplan, enzovoort. 

Alvast veel succes en laat het ons zeker weten als je nog vragen hebt!

Groetjes.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6

Dag Jordan,

Knap dat je zelfstandige wilt worden.

Ik heb je persoonlijke info alvast uit je bericht verwijderd, want dit is geen mail maar een publiek forum waarop iedereen mee kan lezen. Info zoals je adres deel best nooit publiekelijk op het internet. :slight_smile:

Alle info over hoe je eigen zaak op te starten, vind je alvast op deze pagina’s voor starters en voor zelfstandigen. Vooral op de pagina voor starters zal je veel info vinden over hoe we je kunnen begeleiden en hoe je financiering kan aanvragen.

We hebben ook een blog genaamd Bizcover, speciaal voor ondernemers, waarop je heel wat informatie vindt over onder andere best practices, het opstellen van een businessplan, enzovoort. 

Alvast veel succes en laat het ons zeker weten als je nog vragen hebt!

Groetjes.

Reageer