Beantwoord

Visastaten digitaal ontvangen

  • 1 December 2021
  • 5 reacties
  • 418 Bekeken

Goedemiddag

 

Ik mail voor META BV

 

Welke stappen moeten we ondernemen om onze visastaten voortaan digitaal te ontvangen?

 

Alvast bedankt voor de hulp.

 

Groetjes

Erika

icon

Beste antwoord van JillH 1 December 2021, 14:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2

Dag @ErikaKraus ,

Ik heb het rekeningnummer uit je bericht verwijderd. Dit is namelijk een publieke website waarop iedereen mee kan lezen en geen private e-mail. :wink:  Persoonlijke en financiële info deel je best nooit zomaar op het internet.

Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om de uitgavenstaten van professionele kredietkaarten digitaal te verzenden. Deze worden per post bezorgd.

Fijne dag verder,

Jill

@JillH ik wil de topicstarter graag bijtreden in zijn vraag. Als zelfstandige doe ik zelf mijn administratie en het is veel makkelijker om een digitaal bestand naar mijn boekhouder te sturen dan telkens een foto te moeten nemen van een papieren afschrift. Voor CODA is mijn zaak te klein.

 

Als alternatief zou een Visa Debit kaart voor mijn zakelijke rekening ook een oplossing zijn. Dan betaal ik gewoon daarmee en hoef ik geen afschriften meer te verwerken.

Reputatie 2

@PieterS ,

 

Ik begrijp dat het gemakkelijker zou zijn om dit digitaal te ontvangen (of toch een keuze hierin te hebben), maar helaas is dat momenteel geen mogelijkheid.

 

Wat betreft de nieuwe Bancontact-Visa Debit-debetkaart: alle Maestro debetkaarten worden vervangen dit jaar, ook de professionele debetkaarten. Dit kan dus eventueel een oplossing zijn inderdaad.

 

Nog een fijne dag verder,

Jill

Beste, is het nog steeds niet mogelijk om de VISA-afschriften digitaal te ontvangen? 

Reputatie 4

Hallo @katrienadams,

Het is op dit moment enkel mogelijk voor professionele kredietkaarten de uitgavenstaten op papier te verkrijgen.

Reageer