Beantwoord

visastaten opvragen

  • 21 July 2020
  • 1 reactie
  • 735 Bekeken

is nu reeds maanden dat ik mijn visastaten wil opvragen en word noch telefonisch noch via email geholpen door de betreffende helpdesks. via telefoon krijg je emailadres waar je duplicaat kunt opvragen maar geen antwoord daar , als je dan belt dat er geen email komt zeggen ze dat het via Zoomit kan opgevraagd worden maar daar kan ik ook niks opvragen daar er 0.0 in die lijst staat en dan krijg je het antwoord dat het toch wel via email of zoomit MOET maar het word zo moeilijk gesnapt door de operator aan de telefoon   ,  triestigen boel en ja hoor de app op gsm werkt voor 10000000000ste x weer niet.

 

dus tot op heden nog steeds niet de benodigde Visastaten die ik dringend heb maar Fortis trekt er zich geen bal van aan .

 

geen wonder dat mensen van bank verleggen wat ik ook aan het overwegen ben want Fortis is toch wel kostelijk voor de weinige dienstverlening dat er verleend word . over mijn persoonlijk kantoor kan ik niet klagen , zij hebben me geholpen tot waar ze konden maar verder is het een zeer triestige bedoening bij Fortis .

 

ik zit met mijn privé , zakelijke en pensioenrekening bij Fortis maar dit zal geen lang leven meer beschoren hebben . DAT IS EEN BELOFTE

icon

Beste antwoord van Anonymous 24 July 2020, 10:34

Bekijk origineel

1 reactie

Hey @jurgen1979 ,

Mijn excuses voor de hinder die je ondervindt.

Zou je op deze manier kunnen nakijken hoe de uitgavenstaat van je kredietkaart wordt verstuurd?

Moest dit per post worden opgestuurd, kan je via deze link een duplicaat aanvragen. Dit wordt per post opgestuurd en zou vlot bij je moeten toekomen.

Laat je weten of het zo gelukt is?

Groetjes,

Lieze

 

Reageer