Beantwoord

wat moet bij bank geactiveerd worden voor PONTO

  • 12 March 2021
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Ponto werkt niet met CODA files, ponto moet via een andere manier bankgegevens gaan opvragen.( via Odoo)

ze adviseren en verwijzen naar bank om dit in orde te zetten of te activeren.

wat is onze mogelijkheid hier? Wat moet er gebeuren? 
 

icon

Beste antwoord van YannickB 12 March 2021, 12:54

Hallo Delfien,

Als ik het goed heb, dien je op platform van Ponto aan te melden en ervoor te kiezen om je rekening te koppelen. Je zou dan gevraagd moeten worden om enkele stappen met je kaartlezer te volgen.

Als je op dat moment een foutmelding krijgt, dan raad ik je aan om onze ondernemersbank even te contacteren, zodat mijn collega’s na kunnen kijken of jouw mandaten in orde zijn, of dat er misschien nog een bijkomende toestemming moet gegeven worden.

Je kan daarvoor terecht op het nummer 02 433 43 31.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Delfien,

Als ik het goed heb, dien je op platform van Ponto aan te melden en ervoor te kiezen om je rekening te koppelen. Je zou dan gevraagd moeten worden om enkele stappen met je kaartlezer te volgen.

Als je op dat moment een foutmelding krijgt, dan raad ik je aan om onze ondernemersbank even te contacteren, zodat mijn collega’s na kunnen kijken of jouw mandaten in orde zijn, of dat er misschien nog een bijkomende toestemming moet gegeven worden.

Je kan daarvoor terecht op het nummer 02 433 43 31.

Reageer