COVID-19

Hoe beveiligd bellen met de bank dankzij je Easy Banking Phone-code?

  • 27 March 2020
  • 0 reacties
  • 3269 Bekeken

Reputatie 7
  • BNP Paribas Fortis - Community Manager
  • 2266 reacties

Om onze bank beveiligd te bellen, kan je gebruik maken van je persoonlijke Easy Banking Phone code. 

Enkele diensten zijn alleen mogelijk met een beveiligde telefoonlijn, zoals het verhogen van de limieten van uw kaart, het activeren van Apple Pay en een nieuwe pincode aanvragen voor je kaart.

 

Deze code kan je via de instellingen van Easy Banking Web aanmaken:
 

bcbdd39e-b868-4f00-a2b8-28aeaf2c4278.png

 

d274dc43-3736-41ba-8b53-b945916dd683.png

  • Afhankelijk van of deze code al eerder is aangemaakt, kan je kiezen om deze te wijzigen of te activeren.

3bed16a4-0242-4ba1-a791-129b8b162e36.png

  • Hierna kan je een 5 cijferige code kiezen.

4973477c-bf13-4a7c-87aa-62db5c8fae3d.png

  • Tenslotte dien je deze code te bevestigen met een kaartlezer.

 

3af69c2e-d012-4f03-b575-62bbd4c9b029.png

  • De volgende keer dat je contact opneemt met het Easy Banking Centre, kan je via de Easy Banking Phone-code beveiligd bellen.

0 reacties

Geen reactie

Reageer