Je wilt een rekeninguittreksel, een fiscaal attest of een ander document openen via onze site, maar er gebeurt niets? Mogelijk wordt dit veroorzaakt door de pop-upblokkering van je browser of internetprogramma.
Via onderstaande stappen kan je dit oplossen.
Microsoft Edge
- Meld je aan via https://www.bnpparibasfortis.be of https://www.hellobank.be/.
- Probeer het gewenste rekeninguittreksel of document te openen.
- Onderaan het scherm verschijnt een balk met de tekst Een pop-up van www.bnpparibasfortis.be wordt geblokkeerd door Microsoft Edge.
- Klik op Altijd toestaan.
- Het document zal openen.
Google Chrome
- Meld je aan via https://www.bnpparibasfortis.be of https://www.hellobank.be/.
- Probeer het gewenste rekeninguittreksel of document te openen.
- Bovenaan, rechts in de adresbalk, zal dit icoon verschijnen:
- Klik op dit icoon en klik op Pop-ups van https://www.bnpparibasfortis.be altijd toestaan.
- Klik op Gereed.
- Klik nogmaals op het document om het te openen.
Mozilla Firefox
- Meld je aan via https://www.bnpparibasfortis.be of https://www.hellobank.be/.
- Probeer het gewenste rekeninguittreksel of document te openen.
- Bovenaan het venster zal een gele balk verschijnen met daarin de tekst Firefox heeft voorkomen dat deze website een pop-upvenster opende.
- Klik rechts in deze balk op Opties en klik op Pop-ups van www.bnpparibasfortis.be toestaan.
- Het document zal openen.