Handleiding

Wat te doen als je rekeninguittreksels of fiscale attesten niet openen

  • 15 May 2020
  • 0 reacties
  • 3211 Bekeken

Reputatie 7

Je wilt een rekeninguittreksel, een fiscaal attest of een ander document openen via onze site, maar er gebeurt niets? Mogelijk wordt dit veroorzaakt door de pop-upblokkering van je browser of internetprogramma.

Via onderstaande stappen kan je dit oplossen.

Microsoft Edge

  1. Meld je aan via https://www.bnpparibasfortis.be of https://www.hellobank.be/.
  2. Probeer het gewenste rekeninguittreksel of document te openen.
  3. Onderaan het scherm verschijnt een balk met de tekst Een pop-up van www.bnpparibasfortis.be wordt geblokkeerd door Microsoft Edge
  4. Klik op Altijd toestaan.
  5. Het document zal openen.

Google Chrome

  1. Meld je aan via https://www.bnpparibasfortis.be of https://www.hellobank.be/.
  2. Probeer het gewenste rekeninguittreksel of document te openen.
  3. Bovenaan, rechts in de adresbalk, zal dit icoon verschijnen: 
  4. Klik op dit icoon en klik op Pop-ups van https://www.bnpparibasfortis.be altijd toestaan.
  5. Klik op Gereed.
  6. Klik nogmaals op het document om het te openen.

Mozilla Firefox

  1. Meld je aan via https://www.bnpparibasfortis.be of https://www.hellobank.be/.
  2. Probeer het gewenste rekeninguittreksel of document te openen.
  3. Bovenaan het venster zal een gele balk verschijnen met daarin de tekst Firefox heeft voorkomen dat deze website een pop-upvenster opende.
  4. Klik rechts in deze balk op Opties en klik op Pop-ups van www.bnpparibasfortis.be toestaan.
  5. Het document zal openen.

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer