Beantwoord

Aankoop zilver

  • 20 May 2022
  • 7 reacties
  • 225 Bekeken

Reputatie 2

Hoe kan je ‘Zilver World Spot’ aankopen ?

 

Mvg,

 

icon

Beste antwoord van YannickB 25 May 2022, 08:55

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hallo @DirkRen 

Heb je toevallig de ISIN code van deze ETF/tracker? Dan kan ik voor je nakijken of ze via ons aangekocht kan worden.

Reputatie 2

Bedankt,

 

Ik heb spijtig genoeg de ISIN code niet…

 

Mvg,

 

Reputatie 2

Ik heb ze, denk ik, gevonden :

XGAEUR (XGAUSD) FXVWD

Mvg,

 

 

Reputatie 7

Bedankt @DirkRen 

Dat lijken tickers te zijn voor verschillende effecten. Een ISIN-code is een code die bestaat uit twee letters en een reeks cijfers en die eigen is aan een effect zoals een aandeel, fonds of tracker. Met de ISIN-code is het makkelijk om een effect op te zoeken en om erin te handelen.

Op basis van de naam ‘Silver world spot’ vond ik niet meteen iets terug in onze lijst van effecten die via Easy Banking Web aangekocht kunnen worden, maar ik kan het je jammer genoeg pas met 100% zekerheid zeggen als je de ISIN-code hebt.

Sommige effecten worden ook niet door ons online aangeboden, maar kunnen wel telefonisch of via kantoor verhandeld worden. Je kan daarvoor bellen naar ons Easy Banking Centre door op Communicatie onderaan in Easy Banking App te drukken, te kiezen voor Easy Banking Centre en dan te drukken op Sparen en beleggen.

Telefonisch kunnen we je echter geen advies geven. We kunnen enkel een effect namens jou aankopen of verkopen. Zowel telefonisch als op kantoor zal je ons ook nog steeds de ISIN-code moeten kunnen geven. Dit om te voorkomen dat er een verkeerd effect wordt aangekocht.

Reputatie 2

Bedankt alweer,

 

Kan het deze ISIN zijn : XD0002747208

 

Mvg,

 

Reputatie 7

Dankjewel.

Dat effect wordt door ons helaas niet aangeboden. Zowel online als telefonisch of via kantoor kan het niet aangekocht worden via onze bank.

Reputatie 2

Oke bedankt voor het antwoord…

Mvg,

 

Reageer