Beantwoord

Aanmaken beleggersprofiel

  • 4 May 2023
  • 1 reactie
  • 204 Bekeken

Ik heb al verschillende malen geprobeerd een beleggersprofiel aan te maken (is blijkbaar nodig om gebruik te kunnen maken van de optie Beleggingen/Portefeuille analyse/Nieuwe analyse).

Ik heb heel het proces via Beleggingen/Mijn Beleggersprofiel doorlopen tot en met opslaan van de gegevens en het tekenen van het document via Itsme. Mijn beleggersprofiel geeft aan dat beide ‘domeinen’ kennis/ervaring en financiële situatie actief zijn. Toch lukt het niet om een Portefeuille analyse aan te maken (foutmelding : ‘Om uw portefeuille te kunnen analyseren, moet u over een bewaard profiel beschikken’). Wat moet hiervoor gebeuren ?

Een duidelijkere, meer gebruiksvriendelijke uitleg op de schermen zou welkom zijn.

icon

Beste antwoord van CaroleL 4 May 2023, 10:06

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo Ludwig,

 

Bedankt voor u bericht!

Het doet me plezier te lezen dat u gebruik wenst te maken van de Portefeuille Analayse.

 

Om van deze functie gebruik te kunnen maken, dienen onze collega’s een Beleggersprofiel aan te maken. Dit maakt deel uit van een package die wij aanbieden.

Indien u intersse heeft in het gebruik hiervan en dus ook in het daaraan gekoppelde packed, nodig ik u graag uit om ons even telefonisch te contacteren. Onze experten zijn bereikbaar op het nummer 02/ 433 41 34.

 

Groetjes,

CaroleL

Reageer