Beantwoord

adres dienst teruggave Noorse ingehouden roerende voorheffing

• 3 juni 2019
  • 1 reactie
  • 133 Bekeken

er wordt sinds dit jaar 25% ipv 15% rv ingehouden op mijn Noorse belegging.
dit zou vanwege verstrenging Noorse regelgeving zijn.
ik ben reeds in bezit formulier 276 Conv. en reeds een paar mails naar de Noorse belastingdienst gestuurd, buiten de automatische ontvangstberichten, geen reactie.
weet iemand het juiste adres en welke bijlagen ik eventueel moet bezorgen?
zeer bedankt bij helpende info.
groeten,
Ed Van Loon
icon

Beste antwoord van YannickB 3 juni 2019, 15:54

Dag Ed,

Adresgegevens van de Noorse belastingdienst heb ik jammer genoeg niet, maar de info over de wijzigingen van roerende voorheffing voor Noorse beleggingen wordt pas eind 2019 gepubliceerd.

Op dat moment kan je contact met je persoonlijk adviseur of met ons Easy Banking Centre opnemen om alle documenten op te vragen.

Als je dat nog niet hebt gedaan, raad ik je wel aan om ook nu al contact met je adviseur op te nemen en te vragen naar info over het dubbelbelastingverdrag met Noorwegen. Het rechtstreekse nummer vind je rechts in Easy Banking Web. Je kan ook bellen naar het algemene nummer 02 762 60 00.

Fijne dag alvast!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Dag Ed,

Adresgegevens van de Noorse belastingdienst heb ik jammer genoeg niet, maar de info over de wijzigingen van roerende voorheffing voor Noorse beleggingen wordt pas eind 2019 gepubliceerd.

Op dat moment kan je contact met je persoonlijk adviseur of met ons Easy Banking Centre opnemen om alle documenten op te vragen.

Als je dat nog niet hebt gedaan, raad ik je wel aan om ook nu al contact met je adviseur op te nemen en te vragen naar info over het dubbelbelastingverdrag met Noorwegen. Het rechtstreekse nummer vind je rechts in Easy Banking Web. Je kan ook bellen naar het algemene nummer 02 762 60 00.

Fijne dag alvast!

Reageer