Annuleren van de algemene vergadering

  • 14 March 2023
  • 5 reacties
  • 142 Bekeken

Het komt het laatste jaar steeds vaker voor dat algemene vergaderingen van bedrijven waarvan ik effecten bezit eerst aangekondigd worden door BNPParisBasFortis maar dan gelijk worden geannuleerd.  Wat is de oorzaak?


5 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Geert De Busschere,

Bedankt voor je bericht.

We hebben helaas hier geen zicht op. We raden aan om contact te zoeken met onze adviseurs met expertise over sparen en beleggen. Zij kunnen meer informatie geven over effecten. 

Je kan ze contacteren via 02 433 41 34 of je kan inloggen in Easy Banking App op een telefoon en vervolgens klikken op Communicatie>Easy Banking Centre>Sparen en Beleggen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reputatie 2

Het kan zijn dat een aangekondigde AV niet meer doorgaat op de vooropgestelde dag omdat er meer aandeelhouders dan verwacht het aantal beschikbare te malen koffiebonen overtreffen…

Nee, dit natuurlijk niet; deze AV wordt niet door  BNPParisBasFortis bepaald maar door het bedrijf die deze AV belegde. Een onvoorziene afwezigheid of een andere dringende reden, etc…

De geannuleerde AV wordt wel snel opgevolgd door eentje die wel doorgang vind.

Mvg,

 

 

Heel erg toevallig natuurlijk dat er zeker vijf van die berichten in m’n box staken.  Telkens AV  gepland, de dag nadien geannuleerd.  Dit mag je toch niet normaal noemen.  Zeker als het niet gevolgd werd door het bericht van een AV die wel plaats zal vinden of vond zoals u beweeert.

ik word ook zowat gestalked door dagelijkse/wekelijkse meldingen van AV’s en vaak met directe annuleringen.  Kan deze melding asap ergens specifiek afgezet worden??   kreeg ik vroeger niet, terecht want kon die zelf bekijken indien nodig (maar dus niet nodig of interessant)

Beste @Beegee,

Onze bank is verplicht deze notificaties te versturen, dus deze zijn helaas niet te annuleren. 

Groetjes, Joyce. 

Reageer