Beantwoord

attest voor fortis settlement

• 3 september 2018
  • 2 reacties
  • 1311 Bekeken

beste
ik heb twee attesten ontvangen : eentje van bnppf en eentje van ageas, met verschillend aantal aandelen
welke dien ik te gebruiken ?
gebruiken zij andere bronnen voor het aanmaken vh attest ?
bedankt
icon

Beste antwoord van ShantyV 4 september 2018, 13:06

Dag Marcdb,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je verschillende attesten hebt aangekregen.
Dit is inderdaad mogelijk omdat beide attesten door iemand anders werden uitgegeven.

Ik raad je aan om contact op te nemen met het servicecenter van forsettlement op het nummer: 0800 555 09.
Je kan hen contacteren van maandag tot vrijdag vanaf 9 uur tot 18 uur. Zij kunnen jou begeleiden bij het indienen van de claim.

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag naar andere interessante berichten:
- [Handleiding] Bankkaart openstellen voor gebruik buiten Europa mogelijk via de Easy Banking App
- [Handleiding] Hoe meld ik me aan op Easy Banking Web?

Ik wens je nog een prettige dag ! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Dag Marcdb,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je verschillende attesten hebt aangekregen.
Dit is inderdaad mogelijk omdat beide attesten door iemand anders werden uitgegeven.

Ik raad je aan om contact op te nemen met het servicecenter van forsettlement op het nummer: 0800 555 09.
Je kan hen contacteren van maandag tot vrijdag vanaf 9 uur tot 18 uur. Zij kunnen jou begeleiden bij het indienen van de claim.

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag naar andere interessante berichten:
- [Handleiding] Bankkaart openstellen voor gebruik buiten Europa mogelijk via de Easy Banking App
- [Handleiding] Hoe meld ik me aan op Easy Banking Web?

Ik wens je nog een prettige dag ! 🙂
Nee, ondanks herhaalde vragen aan mijn lokaal agentschap nog totaal niets ontvangen. Een beetje teleurstellend.

Reageer