Beantwoord

Beleggen en LimietOrder

  • 6 July 2023
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 2

Ik geef een AankoopLimietOrder door. Na enige tijd wens ik ditzelfde order te wijzigen.

 

Ik merk dat het order ‘geboekt’ is maar nog niet ‘uitgevoerd’. Maar het kunnen wijzigen van dit order vind ik niet terug…

 

Bedankt en hopelijk een antwoord dat verder helpt.

 

Mvg,

 

 

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord van Jonas F 7 July 2023, 10:06

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Ik geef een AankoopLimietOrder door. Na enige tijd wens ik ditzelfde order te wijzigen.

 

Ik merk dat het order ‘geboekt’ is maar nog niet ‘uitgevoerd’. Maar het kunnen wijzigen van dit order vind ik niet terug…

 

Bedankt en hopelijk een antwoord dat verder helpt.

 

Mvg,

Dag DirkRen,

Ik heb het even nagetrokken, je zou ergens rechts van jouw order een vakje met drie streepjes moeten zien staan. Hier kan je op klikken en het vervolgens ‘Wijzigen’.

Indien je het niet terug zou vinden kan je altijd je order volledig verwijderen (onder voorbehoud dat het nog niet is uitgevoerd) en het gewoon opnieuw ingeven.

Laat je weten of het gelukt is?

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

 

 

Jouw mening telt! Ik nodig je uit om deel te nemen aan onze tevredenheidsenquête die maar enkele minuten van uw tijd in beslag neemt. https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

 

Reputatie 2

Ik kan jouw suggestie niet meer natrekken want de order werd ondertussen uitgevoerd.

 

Ik hou dit evenwel in de gaten als er zich nog zo’n situatie zou voordoen en dan laat ik je het zeker weten.

 

Bedankt voor je antwoord!

 

Mvg,

 

Reageer