Beantwoord

beleggen via web banking

• 11 maart 2019
  • 8 reacties
  • 726 Bekeken

als ik beleggingen zoek in web banking krijg ik geen enkel resultaat, zowel bij zoeken via ISIN codes als via naam.
Zelfde probleem met google chrome, edge en explorer.
ISIN codes zijn wel degelijk correct, en zijn van lopende beleggingen, of recente aanbevolen voorstellen.
Bestaande beleggingsportefeuille ingevuld of niet maakt ook niets uit.
icon

Beste antwoord van LiezeH 12 maart 2019, 15:10

Dankje voor de info, @Frank VR.

Deze functie krijgt momenteel een onderhoud. We stellen de fondsen zullen zo snel mogelijk opnieuw beschikbaar! Jammer genoeg hebben we hier nog geen concrete datum van. In tussentijd kan je via het Easy Banking Centre wel nog transacties op je fondsen laten uitvoeren.

Groetjes,
Lieze
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Hey @Frank VR,

Krijg je een bepaalde foutmelding?

Groetjes,
Lieze
steeds zelfde boodschap : er zijn geen waarden gevonden die voldoen aan de opzoekingscriteria.
Reputatie 4
Gaat dit over fondsen, aandelen of nog een ander type producten?

Groetjes,
Lieze
hallo,

dit gaat over fondsen, zowel Parvest als BNPP.

groeten,

Frank
Reputatie 4
Dankje voor de info, @Frank VR.

Deze functie krijgt momenteel een onderhoud. We stellen de fondsen zullen zo snel mogelijk opnieuw beschikbaar! Jammer genoeg hebben we hier nog geen concrete datum van. In tussentijd kan je via het Easy Banking Centre wel nog transacties op je fondsen laten uitvoeren.

Groetjes,
Lieze
Sedert begin 2018 werkt deze functie niet meer. Tijdelijk? Wij hopen op een spoedige oplossing.
Wanneer zou deze functie terug beschikbaar zijn. Al anderhalf jaar uitgeschakeld?
Reputatie 5
@Jeanti

Op dit moment heb ik helaas nog geen nieuws over wanneer je terug zal kunnen intekenen op fondsen via Easy Banking Web. Er wordt wel volop aan gewerkt, maar een tijdspanne of datum kan ik je nog niet geven.

Sorry voor het lange wachten.

Reageer