Beantwoord

Beleggersrekening

  • 19 februari 2019
  • 1 reactie
  • 374 Bekeken

Eigenlijk wenste BNPPARIBAS FORTIS niet rechtstreeks te reageren op mijn klacht over een verrichting op mijn beleggerstekening B. (niet beveiligd?). Het ging hier over de terugbetaling van vervallen obligaties . Vervolgens overboeking (zoals in het verleden) naar mijn zichtrekening voor het totaal bedrag .. Hierna zie ik een negatief saldo op deze beleggersrekening met als commentaar FUSIE. Het was in elk geval niet de bedoeling zomaar deze beleggersrekening af te sluiten en deze vraag aan het agentschap te stellen. Deze operatie moet voor mij geannuleerd worden.
icon

Beste antwoord van YannickB 19 februari 2019, 18:44

Dag Eric Libaut,

Welkom op onze Community.

Jammer om te horen dat een transactie niet verlopen is zoals je verwacht had.

Ik heb alle persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd, want dit is een publiek forum waarop iedereen kan meelezen. Persoonlijke info zoals rekeningnummers en bedragen van recente transacties deel je hier of elders op het internet best nooit.

Omdat we een publiek platform zijn, hebben wij ook geen toegang tot je diensten en producten bij onze bank. Ik kan de situatie dus ook niet persoonlijk voor je nakijken. Ook een gewone e-mail is niet beveiligd en biedt ons geen mogelijkheid om zeker te zijn dat de vraag van de juiste persoon kwam. Afgaande op je bericht hierboven vermoed ik dat mijn collega's je om die reden niet konden helpen.

Als je een persoonlijk contactpersoon bij ons hebt, dan raad ik je aan om hem of haar te contacteren. Het rechtstreekse nummer vind je rechts in Easy Banking Web eens je bent aangemeld.

Je kan ook steeds terecht bij ons Easy Banking Centre via het nummer 02 762 60 00 (of door aan te melden in onze app, onderaan te drukken op 'contacteer ons' en dan op de telefoon bij 'bel ons'). Op die manier kunnen we je identificeren en nagaan wat er precies gebeurd is en hoe we dat recht kunnen zetten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Dag Eric Libaut,

Welkom op onze Community.

Jammer om te horen dat een transactie niet verlopen is zoals je verwacht had.

Ik heb alle persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd, want dit is een publiek forum waarop iedereen kan meelezen. Persoonlijke info zoals rekeningnummers en bedragen van recente transacties deel je hier of elders op het internet best nooit.

Omdat we een publiek platform zijn, hebben wij ook geen toegang tot je diensten en producten bij onze bank. Ik kan de situatie dus ook niet persoonlijk voor je nakijken. Ook een gewone e-mail is niet beveiligd en biedt ons geen mogelijkheid om zeker te zijn dat de vraag van de juiste persoon kwam. Afgaande op je bericht hierboven vermoed ik dat mijn collega's je om die reden niet konden helpen.

Als je een persoonlijk contactpersoon bij ons hebt, dan raad ik je aan om hem of haar te contacteren. Het rechtstreekse nummer vind je rechts in Easy Banking Web eens je bent aangemeld.

Je kan ook steeds terecht bij ons Easy Banking Centre via het nummer 02 762 60 00 (of door aan te melden in onze app, onderaan te drukken op 'contacteer ons' en dan op de telefoon bij 'bel ons'). Op die manier kunnen we je identificeren en nagaan wat er precies gebeurd is en hoe we dat recht kunnen zetten.

Reageer