door een technisch probleem kunnen de gegevens van uw beleggingen niet worden weergegeven ,dit voor de tweede dag op rij.
wat is er aan de hand?
is mijn belegging in gevaar?
kan ik uitstappen?
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineeldoor een technisch probleem kunnen de gegevens van uw beleggingen niet worden weergegeven ,dit voor de tweede dag op rij.
wat is er aan de hand?
is mijn belegging in gevaar?
kan ik uitstappen?
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelHallo,
Bedankt voor je bericht.
Er is niets aan de hand met je beleggingen. Er is door een technische update bij onze partner AG INSURANCE een probleem bij het opladen van de gegevens van de beleggingsproducten binnen de levensverzekeringen. Het gaat hier over een tijdelijke probleem.
Helaas hebben we op dit moment nog een bevestiging vanaf wanneer deze gegevens terug zichtbaar gaan zijn.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.