Beantwoord

Beleggingsmogelijkheden pc-banking wel heel beperkt

• 3 mei 2019
  • 7 reacties
  • 858 Bekeken

Tijdelijk kan men geen beleggingsfondsen meer opzoeken of aankopen via pc-banking. Dit duurt al vanaf begin 2018. Ik ben speciaal toegetreden tot het betalend (exclusive) modelom dit allemaal te doen, maar enkel aandelen werken. Ben wel erg ontgoocheld. Wanneer men van een adviseur advies krijgt en men wil bellen om een order te plaatsen, mag men niet zeggen dat men advies gekregen heeft, want dan mag het niet uitgevoerd worden. Heel bizar.
icon

Beste antwoord van AnoukPh 6 mei 2019, 14:25

Dag @Jeanti,

Bedankt voor de informatie. Hopelijk is dit in de nabije toekomst wel het geval!

Fijne dag!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Dag @Jeanti,

Het klopt dat je niet alle beleggingsfondsen kan terugvinden in de zoekmoeter via easy banking web. Onze interne diensten zijn er mee bezig om dit in de (hopelijk nabije) toekomst opnieuw beschikbaar te stellen.

Indien je jouw portefeuille wenst te bespreken en dus advies nodig hebt, raad ik aan om een afspraak vast te leggen met jouw persoonlijke adviseur.

Indien je zelf een order plaatst - en dus weet wat te kopen en verkopen - kunnen de collega's jou geen advies geven.

Fijne dag verder!
Je kan echter geen aankooporder plaatsen via pc-banking. (buiten aandelen) Je kan geen enkel beleggingsfonds terugvinden met de zoekmotor.
Reputatie 3
Dag @Jeanti,

Bedankt voor de informatie. Hopelijk is dit in de nabije toekomst wel het geval!

Fijne dag!
Dit is sinds begin 2018, dit noemt men dan tijdelijk. Beleggers hebben dus niet de mogelijkheid van autonoom beleggingsprodukten te kopen, wel bepaald fondsen, van hun eigen bankinstelling. Dit is uiterst klantonvriendelijk. Heb dit reeds meermaals gemeld, zowel geschreven als telefonisch.....er veranderd gewoonweg niets. Kunt u zich dit voorstellen.....heb een fonds in portefeuille van BNP zelf, maar kan hiervan geen deelbewijzen bijkopen want er is zelfs geen functie tot aankoop. Dit fonds opzoeken via ISIN code werkt zelfs niet, geen resultaat. En dit fonds is me door henzelf, dus BNP, een kleine 2j geleden verkocht. Kan zelfs men flexinvestplan voor maandelijkse storting niet aanpassen. Heb het stillaan gehad met deze bank. Ben van 1971 en al gans men leven klant bij deze bank. Anderzijds kan men wel Turbo's kopen online....
Reputatie 6
@PatrickDeWinter Het klopt dat het al een lange tijd niet mogelijk is om in te tekenen in fondsen via Easy Banking Web. Onze oprechte excuses daarvoor.

Op dit moment kan ik je nog geen datum geven waarop de fondsen terug beschikbaar kunnen zijn. Ik begrijp echter volkomen dat het enorm ongemakkelijk voor jou (en voor anderen) is. Je feedback werd alvast doorgestuurd naar mijn collega's die instaan voor de online beschikbaarheid van de fondsen.

Hopelijk kan ik snel goed nieuws met je delen.
Wat maakt het uit? NIETS. By the way, om men pf over te zetten naar Bolero, kost me aardig veel geld per positie....en waarom hé? Ik beheer verdorie alles zelf.
Net bericht gekregen. het inschrijven op beleggingsfondsen lukt.
Ik heb het uitgetest (niet tot op het laatste) en inderdaad.. het zou werken. Ook inschrijven op flexiplannen kan nu.
Wat een verademing!!!

Reageer