Beantwoord

Beleggingsrapport digitaal ontvangen

  • 29 September 2020
  • 7 reacties
  • 504 Bekeken

  • Deskundige - Niveau 1
  • 3 reacties

Geachte,

Is het mogelijk om de jaarlijkse overzichten van mijn effectenrekening en pensioensparen digitaal te ontvangen?

icon

Beste antwoord van Turtle 30 September 2020, 15:25

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2

Hallo @Turtle! Wanneer je de documenten van jouw beleggingen en pensioensparen online wenst te raadplegen kan je dit zelf aanpassen. Hier kan je de instructies vinden. Wanneer het pesioensparen een vorm van een levensverzekering is, dien je ons wel telefonisch te contacteren.

IngeD, ik heb de uittreksels al online, maar ik bedoel de jaarverslagen, kostenplaatje….

Reputatie 7

Bedankt voor je antwoord @Turtle 

Als je de stappen uit de handleiding die Inge deelde, volgt, zie je dan bij je pensioensparen ook ‘Easy Banking’ staan? Of staat er bij jou nog ‘Post’?

Het is mogelijk dat je rekeningen al werden omgeschakeld naar online rekeninguittreksels, maar dat dat nog niet gebeurde voor jouw pensioensparen. Als dat zo is, dan kan je je voorkeur aanpassen via Easy Banking Web. Telefonisch kunnen we het ook voor je aanpassen. Nadien zal je alle documenten digitaal ontvangen.

Mijn rekeninguittreksels staan allemaal (ook pensioensparen) op “Easy Banking” maar ik heb het over de Mifid-compliant rapporten die apart moeten worden ingesteld.

Reputatie 7

Alle jaaroverzichten en rapporten voor effectenrekeningen en pensioensparen zouden voor jou dan ook via Easy Banking moeten verzonden worden.

Ook wanneer je een persoonlijk adviseur hebt van wie je rapporten over je beleggingen krijgt, gebeurt dat standaard online.

Ik vermoed dat er toch een instelling moet aangepast worden. Je belt ons daarvoor best even op via Easy Banking App of met behulp van je Easy Banking Phone-code. Op die manier hebben we zelf ook toegang tot je effectenrekening en pensioensparen.

Ik denk dat het hier te vinden is….

Reputatie 7

Daar vind je inderdaad een algemene voorkeur die je kan aanpassen. Stond het daar bij jou nog op papier? Los van deze instelling kan je voor de andere voorkeuren individueel kiezen wat je op welke manier wilt ontvangen.

Reageer