Ik vind echter deze mogelijkheid niet terug. Kan er iemand mij raad geven hoe dit moet gebeuren?
PS: ook de zoekfunctie naar effecten werkt volgens mij niet (er wordt nooit een resultaat weergegeven, niet in eigen portefeuille en ook niet daarbuiten).
Beste antwoord van YannickB
Van harte welkom op onze Community!
Om effecten te kopen via Easy Banking Web kan je deze stappen volgen:
- Meld aan op de site.
- Klik bovenaan op 'Sparen en beleggen' ('Beleggen' voor Private Banking) en kies 'Beleggingen zoeken'.
- Op dit scherm kan je zoeken op ISIN-code of op naam van het effect. Ik raad je ook aan om steeds de beleggingscategorie te kiezen zodat je geen overtollige resultaten krijgt. Klik vervolgens onderaan rechts op 'Zoeken'.
- Klik in de lijst met resultaten op de naam van het effect. Klik vervolgens onderaan het scherm op 'Kopen' (aandelen) of op 'Inschrijven' (fondsen) en volg de stappen die op het scherm verschijnen.
Als je geen zoekresultaten krijgt, dan is het mogelijk dat de naam of ISIN-code verkeerd is.
Het is ook mogelijk dat we het effect dat je zoekt niet aanbieden via onze site. Door de strengere richtlijnen die overheden banken tegenwoordig opleggen, kunnen we sommige producten niet online aanbieden.
Vind je een effect niet terug, dan neem je best even telefonisch contact op met ons Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00 (ma-vr van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u). Om telefonisch effecten aan te kopen, zal je ter beveiliging wel je code van Easy Banking Phone nodig hebben.
Die code kies je in Easy Banking Web door bovenaan rechts op 'Instellingen', dan op 'Easy Banking Phone' en dan op 'Activeren' of op 'Wijzigen' te klikken.
Laat het ons zeker weten mocht je verder nog vragen hebben!