Beantwoord

effectenrekening

  • 24 August 2020
  • 4 reacties
  • 670 Bekeken

Beste,

 

Ik probeer al een tijdje een effectenrekening te openen maar het lukt me niet.

Alles lukt en er staat effectenrekening geopend.

Maar als ik dan aandelen wil kopen en ik druk op kopen dan komt er terug tevoorschijn dat ik nog geen effectenrekening heb, en moet ik deze opnieuw maken en ik volg al de stappen terug.

Er staat dat het gelukt is maar het is weer hetzelfde verhaal.

Help mij aub

 

met vriendelijke groeten 

Arthur

icon

Beste antwoord van Anonymous 24 August 2020, 13:55

Bekijk origineel

4 reacties

@Arthur Delbeeke ,

Normaal zou je de effectenrekening meteen bruikbaar van zodra deze geopend is.

Ik vrees dat er dus iets is misgelopen tijdens de opening hiervan.

Ik raad je aan even telefonisch contact op te nemen zodat mijn collega’s dit kunnen nakijken.

Dan kan eenvoudig door aan te melden op je Easy Banking App en te kiezen voor Contacteer ons en Bel ons en vervolgens te optie Sparen en beleggen aan te klikken.

Groetjes,

Lieze

Nu de app verandert is kunnen we van de effecten niets meer overschrijven kan iemand zeggen hoe we dit doen mvg

Hey @Pan defo'tenay ,

 

Overschrijvingen van een effectenrekening via de EBA is niet mogelijk, en is ook nooit in het verleden mogelijk geweest.

De effectenrekening in de EBA kan alleen worden geconsulteerd.

Indien je een aan- of verkoop van effecten wenst te doen, dan dient dit nog altijd te gebeuren via de EBW.

 

Groetjes,

Lieze

Effectenrekening is dat verbonden met een zichtrekening ?Hoe zit dat eigenlijk in elkaar aub iedere jaar krijg je daar interest op blijft dat erop staan of gaat dat naar een aparte rekening of zo maar zover ik weet heb ik geen zicht rekening bij jullie juist een effectenrekening graag beetje uitleg daarover dankjewel 

Reageer