Wanneer ik mijnn beleggignsportefeuille analyseer, komen er bij de beleggingsverzekeringen Franse termen in voor. Hoe zou dit kunnen rechtgezet worden?
Bladzijde 1 / 2
Dag Jeanti,
Over welke Franse termen/woorden gaat het exact en waar zie je deze precies staan?
Groetjes,
Anouk
Over welke Franse termen/woorden gaat het exact en waar zie je deze precies staan?
Groetjes,
Anouk
Update: ik heb de screenshot verwijderd wegens privé-gegevens.
Ik heb een screenshot toegevoegd. Komt uit de analyse van de beleggingsportefeuille van de betalende priority.
Jean
Jean
Dag @Jeanti ,
Het lijkt alsof jouw beleggingsportefeuille in het Frans staat.
Ik stuur jou een privé-bericht om extra gegevens op te vragen.
Groetjes
Anouk
Het lijkt alsof jouw beleggingsportefeuille in het Frans staat.
Ik stuur jou een privé-bericht om extra gegevens op te vragen.
Groetjes
Anouk
Portefeuille staat niet in het Frans. Het gaat over twee levensverzekeringen. Het zou kunnen dat die in een Nederlandstalig kantoor met faciliteiten (Wemmel) afgesloten zijn. Indertijd nog eigenaardigheden mee meegemaakt.
Hey @Jeanti ,
Is dit ondertussen voor jou rechtgezet?
Groetjes,
Lieze
Is dit ondertussen voor jou rechtgezet?
Groetjes,
Lieze
Nog niets veranderd. Zijn er al stappen gezet? Niets gehoord of gelezen.
Men heeft mij ook ongeveer een maand geleden van kjastje naar de muur gestuurd.
Groetjes,
Jean
Men heeft mij ook ongeveer een maand geleden van kjastje naar de muur gestuurd.
Groetjes,
Jean
Wie kan ik hierover contacteren?
Hey @Jeanti ,
Ik zag hierboven dat@AnoukPh jou een berichtje ging sturen. Is dat reeds gebeurd?
Groetjes,
Lieze
Ik zag hierboven dat
Groetjes,
Lieze
Zij heeft gegevens opgevraagd. Ik heb direct geantwoord, maar geen reactie ontvangen.
Groetjes,
Jean
Groetjes,
Jean
Hey @Jeanti ,
Ik heb je een berichtje gestuurd om wat informatie te verzamelen zodat ik je zo vlot mogelijk kan verderhelpen.
Groetjes,
Lieze
Ik heb je een berichtje gestuurd om wat informatie te verzamelen zodat ik je zo vlot mogelijk kan verderhelpen.
Groetjes,
Lieze
Er is nog steeds niets gewijzigd. Verzekeringstermen nog steeds in het Frans.
Dag @Jeanti ,
Normaal gezien zou een collega telefonisch contact met jou hebben opgenomen om dit op te lossen.
Staat alles ondertussen in het Nederlands of blijven de Franstalige termen zichtbaar?
Groetjes,
Anouk
Normaal gezien zou een collega telefonisch contact met jou hebben opgenomen om dit op te lossen.
Staat alles ondertussen in het Nederlands of blijven de Franstalige termen zichtbaar?
Groetjes,
Anouk
De Franstalige verzefkeringstermen blijven nog altijd zichtbaar. De rest staat in het Nederlands.
Dag @Jeanti ,
Ik heb net een update gekregen van de collega die jou telefonisch heeft gecontacteerd en hij heeft dit voor verder onderzoek naar een interne dienst verstuurd.
Hopelijk is het snel in orde!
Groetjes,
Anouk
Ik heb net een update gekregen van de collega die jou telefonisch heeft gecontacteerd en hij heeft dit voor verder onderzoek naar een interne dienst verstuurd.
Hopelijk is het snel in orde!
Groetjes,
Anouk
Het is nog steeds niet in orde. Nog steeds de Franse termen.
Nog eens gecontroleerd. Nog geen verbetering.
Nog steeds niet in orde. Net gecontroleerd. Wanneer zou dit opgelost zijn?
Hallo Jeanti,
Een datum heb ik jammer genoeg niet. Ik blijf het zoals steeds wel persoonlijk opvolgen, dus van zodra ik meer weet, plaats ik het ook hier op de Community.
Een datum heb ik jammer genoeg niet. Ik blijf het zoals steeds wel persoonlijk opvolgen, dus van zodra ik meer weet, plaats ik het ook hier op de Community.
Heb een analyse opgestuurd gekregen. Alles correct. Wanneer ik zelf op pc analyse vraag, blijven de Franse termen staan.
Nog steeds geen beterschap. Is het probleem vergeten? Toch al meer dan twee maanden gesignaleerd.
Tot nu toe heb ik nog geen nieuws ontvangen. Ik vraag het nogmaals voor je na en hou je op de hoogte. Sorry voor het wachten.
Beste YannickB,
Wat was het antwoord op uw navraag? Is nog steeds niet opgelost. Duurt toch wel heel lang, niet?
Groetjes,
Jean
Wat was het antwoord op uw navraag? Is nog steeds niet opgelost. Duurt toch wel heel lang, niet?
Groetjes,
Jean
Ik geef je volkomen gelijk dat het lang duurt. Op die moment heb ik jammer genoeg nog geen bijkomende info ontvangen.
Ik ben zojuist opgebeld door een webbanking specialist, die ondermeer door de klantendienst en de community gecontacteerd was om naar mij terug te bellen>.
Mijn probleem situeert zich echter niet op het webbankingniveau, maar op het ICT-platform. Wanneer er nog eens navraagmoet gedaan worden zou dit bij de ICT-ers moeten gebeuren en niet bij de webbankingspecialisten. Het is nu nog maar eens doorgegeven. Ook in de binnendiensten is er dat probleem van verkeerde termen op het scherm bij analyse van beleggingen.
Mijn probleem situeert zich echter niet op het webbankingniveau, maar op het ICT-platform. Wanneer er nog eens navraagmoet gedaan worden zou dit bij de ICT-ers moeten gebeuren en niet bij de webbankingspecialisten. Het is nu nog maar eens doorgegeven. Ook in de binnendiensten is er dat probleem van verkeerde termen op het scherm bij analyse van beleggingen.
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.