Franse termen bij analyse beleggingen



Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 7
Ik vind dit oprecht jammer om te horen en wil je verzekeren dat ik de situatie persoonlijk heb doorgegeven als een puur intern IT incident. Het klopt dat een specialist in online banking je hierbij niet kan helpen.
Beste YannickB

Was niet bedoeld als een aanval op jou. Prima dat IT van verschillende kanten benaderd wordt.
Ben benieuwd naar de oplossing.
Reputatie 7
Bedankt Jeanti. Dat begrijp ik en ik vatte het zo ook niet op. 🙂 Het verbaasde me eerder ook dat je hierover werd opgebeld door iemand van web banking.
Fout is tot op heden nog niet opgelost. Gisteren ging de dienst webbanking nog een herinnering sturen.

Beste,

Na nog eens drie maanden wachten is probleem nog steeds niet opgelost.  Nergens krijg ik een afdoend antwoord.  Men is er al negen maand mee bezig? Zonder resultaat.  Wat kan ik er aan doen?  Waar kan ik terecht?

Ooit heb ik een incidentcode gekregen: IM05525637

Reputatie 7

@Jeanti Ik heb net gevraagd of er al meer info is. Zodra dat ik een antwoord heb, laat ik het je hier weten. Sorry dat dit maar blijft aanslepen.

Ondertussen zijn mijn herhaaldelijke vragen geregistreerd als klacht KQ10425798

Tot dusver is er niets veranderd.  Franse termen staan er nog steeds.  Voor de coronacrisis heb ik nog eens gebeld.  Mijn vraag krijgt geen prioriteit maar zal opgelost worden.

Hoe ver zou het hiermee staan?

Niets meer gehoord.

Groetjes,

Jeanti

Hey @Jeanti ,

Mijn excuses voor de lange wachttijd.

Ik heb helaas geen zicht op je persoonlijke klacht. 

Ik raad je aan hiervoor telefonisch contact op te nemen of na het aanmelden in je Easy Banking Web een bericht te sturen met vermelding van de code van je klacht.

Hopelijk krijg je zo snel meer duidelijkheid!

Groetjes,

Lieze

Reageer